  • 1. Data: 2008-01-31 18:17:55
    Temat: adaptacja strychu a wspolnota
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    hej, mieszkam sobie w malej wspolnocie, wszyscy wlascicele mieszkan od
    niedawna sa prywatni tj ostatnie mieszkanie gminne zostalo wykupione. Nad
    moim mieszkaniem jest jedynie strych , ktory chcialbym zaadaptowac powiedzmy
    za kilka lat. Z tego co sie orientuje to musi byc podpisana uchwala ze zgoda
    wszystkich wlascicieli mieszkan na te adaptacje. Zalozmy ze wszyscy ja
    podpisuja, ja zgadzam sie na powiedzmy wyremontowanie klatki w zamian z
    warunkiem ze nastąpi to zaraz po zakonczeniu adaptacji struchu. Nie jest
    okreslona w uchwale data adaptacji.
    Czy takie cos zabezpiecza mnie przed zmiana np skladu wspolnoty? tzn dostaje
    zgode na tych warunkach od wspolnoty a za rok jedno mieszkanie zostaje
    sprzedane. Czy musze w takim wypadku prosic o ponowna zgode nowego
    wlasciciela? czy moze obowiazuja mnie nadal warunki wczesniej zawarte w
    uchwale?
    Ludzie sa rozni a teraz majac dobry uklad z sasiadami chcialbym zapewnic
    sobie zgode na przyszlosc na zrobienie adaptacji. Moze nastapi to za 2 lata
    moze za 5 ale zgode mialbym juz w kieszeni...

    pzdr
    Anax