  • 1. Data: 2008-02-04 15:18:28
    Temat: Odwołanie sie od decyzji KWP - pkt karne
    Od: kunio <q...@g...com>

    Witam, sprawa wyglada tak: We wrzesniu 2006 zatrzymala mnie policja za
    wykroczenie. Sprawa trafila do Sadu. Sąd orzekl na moja korzysc. Kilka
    dni temu dostalem pismo ze Starostwa o cofnieciu uprawnien i skierowanie
    z policji na badania. Okazalo sie ze mam 25pkt. Ja zdziwiony biegiem na
    komisariat i patrze ze do pkt ktore spodziewalem sie ze mam (22pkt ktore
    nazbieralem od tamtej pory) doszlo jeszcze 5 za wlasnie to wykroczenie
    ktorego final byl w sadzie. Koles do mnie ze powinienem sie w takim
    razie odwoływac od decyzji Komendanta Wojewódzkiego w Radomiu. Jak takie
    odwolanie ma wygladac? Wiem ze musze zalaczyc orzeczenie z Sadu. Co
    jeszcze w takim odwolaniu powinno sie znalezc?

  • 2. Data: 2008-02-04 17:57:49
    Temat: Re: Odwołanie sie od decyzji KWP - pkt karne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kunio" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    To, ze się odwołujesz. No i z jakiego powodu.

  • 3. Data: 2008-02-06 19:52:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 04 Feb 2008 16:18:28 +0100, kunio <q...@g...com> wrote:

    >Jak takie
    >odwolanie ma wygladac?
    Rety, piszesz o co Ci chodzi i to jest odwolanie. Czasem jak czytam
    takie pytania to kojarza mi sie "biura pisania podan".

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 4. Data: 2008-02-06 21:28:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    WAM pisze:

    > Rety, piszesz o co Ci chodzi i to jest odwolanie. Czasem jak czytam
    > takie pytania to kojarza mi sie "biura pisania podan".

    A ja się zastanawiam, czy na stare lata nie założyc takiego biznesu ;-)
    W każdym razie popyt jest.

    M.

  • 5. Data: 2008-02-07 16:09:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 06 Feb 2008 22:28:57 +0100, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >A ja się zastanawiam, czy na stare lata nie założyc takiego biznesu ;-)
    >W każdym razie popyt jest.
    Mam wrazenie, ze popyt jest wiekszy, pomimo obecnosci i dostepnosci
    tak poteznych narzedzi wyszukiwania gotowych tekstow jakich nie bylo
    10,20,30 lat temu.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 6. Data: 2008-02-07 23:21:43
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    WAM pisze:

    > Mam wrazenie, ze popyt jest wiekszy, pomimo obecnosci i dostepnosci
    > tak poteznych narzedzi wyszukiwania gotowych tekstow jakich nie bylo
    > 10,20,30 lat temu.

    Jak to było? Suma inteligencji na kuli ziemskiej jest stała, tylko
    populacja gwałtownie rośnie?

    M.

  • 7. Data: 2008-02-07 23:26:52
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Jak to było? Suma inteligencji na kuli ziemskiej jest stała, tylko
    > populacja gwałtownie rośnie?

    No własnie udowodniłeś, że nie.

    Nie suma tylko średnia :)

    --