  • 1. Data: 2008-02-04 12:17:14
    Temat: Podszywancy czy ?
    Od: "I>onrad" <k...@d...pl>

    Czy polskie prawo reguluje w jakikolwiek sposob grupy dyskusyjne ?

    Prosty przyklad wybieram sobie podpis identyczny jak ktos inny, tzw
    podszywaniec.

  • 2. Data: 2008-02-04 12:39:34
    Temat: Re: Podszywancy czy ?
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    I>onrad wrote:
    > Czy polskie prawo reguluje w jakikolwiek sposob grupy dyskusyjne ?
    >
    > Prosty przyklad wybieram sobie podpis identyczny jak ktos inny, tzw
    > podszywaniec.

    Nie karmić trola.

    --

    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2008-02-04 12:45:51
    Od: "Kamil" <n...@n...pl>

    Użytkownik "I>onrad" <k...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Czy polskie prawo reguluje w jakikolwiek sposob grupy dyskusyjne ?
    >
    > Prosty przyklad wybieram sobie podpis identyczny jak ktos inny, tzw
    > podszywaniec.

    Hmmm... a ja myslalem ze takie grupy publiczne sa anonimowe.
    A co jest Twoim podpisem? Twoj wymyslony nick, czy adres email a moze Twoj
    adres zwany NNTP-Posting-Host?

    Kamil

  • 4. Data: 2008-02-04 12:58:22
    Od: "I>onrad" <k...@d...pl>

    Ja tez myslalem ze sa anonimowe i najwazniejszy jest temat jaki poruszamy a
    nazwa jest przypisana tylko i wylacznie w celu weryfikacji autora postu.
    Widocznie pomylilem sie bo dostalem pogrozki od niejakiego bytu usenetowego
    "I<conrad" ze jak tylko podpisze sie tak jak on to on juz bedzie wiedzial co
    z tym zrobic i pojdzie na policje.

    Czy faktycznie niejaki byt usenetowy "I<conrad" ma jakiekolwiek podstawy
    prawne do zaskarzenia mnie na policje czy prokurature ewentualnie sprawa
    cywilna ?

  • 5. Data: 2008-02-04 13:25:11
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > prawne do zaskarzenia mnie na policje czy prokurature ewentualnie sprawa
    > cywilna ?

    sprawe cywilna kazdy Ci moze o cokolwiek wytoczyc
    a co do karnej, to moze Ci obessac

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 6. Data: 2008-02-04 13:50:11
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    I>onrad pisze:
    > Czy polskie prawo reguluje w jakikolwiek sposob grupy dyskusyjne ?

    Oczywiscie.
    Ustawa z dnia 28 marca 2004 roku o grupach dyskusyjnych (Dz.U.2004.234.666)

    > Prosty przyklad wybieram sobie podpis identyczny jak ktos inny, tzw
    > podszywaniec.

    Art. 66. Kto wbrew przepisom ustawy wybiera sobie podpis identyczny z
    tym, ktorym posluguje sie inny uzytkownik (podszywaniec) podlega
    grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 3.

    :->

    --
    pozdr
    luck

  • 7. Data: 2008-02-04 14:02:19
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "kauzyperda" <l...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:fo75ao$68m$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > ktorym posluguje sie inny uzytkownik (podszywaniec) podlega grzywnie,
    > karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 3.

    z ust mi to wyjales :)

    P.

  • 8. Data: 2008-02-04 14:06:56
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 04 Feb 2008 14:50:11 +0100, kauzyperda napisał(a):

> [...]
    > tym, ktorym posluguje sie inny uzytkownik (podszywaniec) podlega
    > grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat

    Zapomniałeś o ust. 2: ściganie następuje na wniosek pokrzywdzonego lub
    organizacji zbiorowego zarządzania prawami grupowiczów.

    Jedyną taką organizacją jest Polskie Stowarzyszenie Polskich Grupowiczów
    w Polsce (PSPGwP, którego mam zaszczyt i przyjemność być przewodniczącym.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie

  • 9. Data: 2008-02-04 14:10:53
    Od: "I>onrad" <k...@d...pl>

    W takim razie kule ogon i ide trollowac na inna grupe.

  • 10. Data: 2008-02-04 17:23:40
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    kauzyperda pisze:
    > Art. 66. Kto wbrew przepisom ustawy wybiera sobie podpis identyczny z
    > tym, ktorym posluguje sie inny uzytkownik (podszywaniec) podlega
    > grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 3.

    jvrfm mr gra ynzn cb glz wnx gb ancvfnyrf mermltabjny m cbqfmljnavn fvr
    cbqr zavr? :) qmvrxv, pubp zvnyrz anqmvrwr mr cbqfmlwr fvr qbxynqavrw v
    ceml bxnmwv anehfml avrpb jvrprw cemrcvfbj

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';