  • 1. Data: 2007-12-10 11:51:02
    Temat: abonent vs Orange, Orange vs UKE
    Od: i...@g...com

    Witojcie,

    jak Wam zapewne wiadomo 5 grudnia orange (i ptc) zostalo ukarane przez
    uke za brak pewnych zapisow w umowie:
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&new
    s_cat_id=168&news_id=2632&layout=3&page=text
    http://biznes.onet.pl/0,1655014,wiadomosci.html

    W zwiazku z powyzszym mam pytanie czy zgodnie z prawem moge odstapic
    od umowy z orange (zawartej w 2003r stopniowo przedluzanej na kolejne
    lata, ostatni aneks do umowy podpisalem na okres 30 mies. w 02.2007 -
    wtedy to skorzyslalem z oferty "propozycja" - o ile to ma jakies
    znaczenie)
    Czy wyrok uke jest prawomocny i rezygnowac mozna juz teraz czy moze
    powinienem poczekac do czasu ustosunkowania sie centertela (maja czas
    do 29 lutego 2008)?

  • 2. Data: 2007-12-10 11:54:31
    Temat: Re: abonent vs Orange, Orange vs UKE
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 03:51:02 -0800, iceprofessor napisał(a):

    > W zwiazku z powyzszym mam pytanie czy zgodnie z prawem moge odstapic od
    > umowy z orange

    Nie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 3. Data: 2007-12-10 12:06:52
    Od: i...@g...com

    On 10 Gru, 12:54, Olgierd <n...@o...com> wrote:

    > Nie.
    poniewaz?

  • 4. Data: 2007-12-10 12:28:03
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 04:06:52 -0800, iceprofessor napisał(a):

    > poniewaz?

    Ponieważ nie masz zapewne zawartej umowy z Orange, lecz z PTK Centertel.
    Ponieważ decyzja UKE nie daje do tego podstawy. Podstawą będzie ew.
    zmiana regulaminu przez PTK Centertel.

  • 5. Data: 2007-12-10 12:51:36
    Od: i...@g...com

    On 10 Gru, 13:28, Olgierd <n...@o...com> wrote:

    > Ponieważ nie masz zapewne zawartej umowy z Orange, lecz z PTK Centertel.
    > Ponieważ decyzja UKE nie daje do tego podstawy. Podstawą będzie ew.
    > zmiana regulaminu przez PTK Centertel.
    Dobrzem zle sformulowalem pytanie, jak najbardziej umowa jest z PTK
    Centertel czyli:
    zgodnie z tym co napisalem powyzej, czy bede mogl odstapic od umowy z
    PTK Centertel?

  • 6. Data: 2007-12-10 13:10:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    i...@g...com pisze:

    > zgodnie z tym co napisalem powyzej, czy bede mogl odstapic od umowy z
    > PTK Centertel?

    Odpowiedź na tak postawione pytanie brzmi: "tak, możesz".

    W tle zostaje odpowiedź na niezadane pytanie - czy wiążą się z tym
    jakieś konsekwencje: tak, grożą zgodnie z zawartą umową.

    M.

  • 7. Data: 2007-12-10 13:20:49
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

    > Odpowiedź na tak postawione pytanie brzmi: "tak, możesz".
    >
    > W tle zostaje odpowiedź na niezadane pytanie - czy wiążą się z tym jakieś
    > konsekwencje: tak, grożą zgodnie z zawartą umową.

    Należałoby jeszcze dodać, że będzie mógł to zrobić bez konsekwencji
    zawartych w umowie dopiero w chwili, kiedy centertel prześle do niego
    informację o zmianie regulaminu, czyli pewnie w lutym.

    SOTB

  • 8. Data: 2007-12-10 13:27:20
    Od: i...@g...com

    On 10 Gru, 14:10, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Odpowiedź na tak postawione pytanie brzmi: "tak, możesz".
    >
    > W tle zostaje odpowiedź na niezadane pytanie - czy wiążą się z tym
    > jakieś konsekwencje: tak, grożą zgodnie z zawartą umową.
    Z tego co pamietam (chociaz nie wiem na jaki przepis sie powolac,
    pewnie cos z KC - help me) to w momencie kiedy umowa jest niezgodna z
    prawem (a tak w tym przypadku stwierdzilo uke), strona ma prawo od
    niej odstapic bez jakichkolwiek konsekwencji - dobrze pisze? Wiec o
    jakich konsekwencjach Ty piszesz skoro ja postepuje zgodnie z prawem?
    (zrywajac umowe, uzasadniajac swoja decyzje decyzja uke)

  • 9. Data: 2007-12-10 13:40:09
    Od: i...@g...com

    wiadomościnews:fjjdsa$qpd$1@news.onet.pl...

    > Należałoby jeszcze dodać, że będzie mógł to zrobić bez konsekwencji
    > zawartych w umowie dopiero w chwili, kiedy centertel prześle do niego
    > informację o zmianie regulaminu, czyli pewnie w lutym.
    I o taka odpowiedz chodzilo :) Dziekuje.

  • 10. Data: 2007-12-10 13:48:23
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    sotb pisze:

    > Należałoby jeszcze dodać, że będzie mógł to zrobić bez konsekwencji
    > zawartych w umowie dopiero w chwili, kiedy centertel prześle do niego
    > informację o zmianie regulaminu, czyli pewnie w lutym.

    Idę o zakład, że takiego błędu PTK Centrostal na pewno nie popełni. Co
    najwyżej zapłaci 0,9 mln kary.

    M.