  • 1. Data: 2006-08-01 15:53:33
    Temat: abonament z góry - podstawa prawna
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Witam,

    muszę mieć podkładkę do rozmowy, czemu abonament za dostęp do internetu
    (usługa telekomunikacyjna )jest naliczany za danych miesiąc z góry.

    Nie chodzi mi o zapis np. w mojej umowie, którą Klient podpisze.

    Czy jest to gdzieś regulowane ? w sensie Ustawy ?
    gdzie tego ew. szukać ?

    Wojtek

  • 2. Data: 2006-08-01 16:53:12
    Temat: Re: abonament z góry - podstawa prawna
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 01 Aug 2006 17:53:33 +0200, crazy bejbi napisał(a):

    > muszę mieć podkładkę do rozmowy, czemu abonament za dostęp do internetu
    > (usługa telekomunikacyjna )jest naliczany za danych miesiąc z góry.

    Bo taka jest umowa na linii dostawca-odbiorca.

    > Nie chodzi mi o zapis np. w mojej umowie, którą Klient podpisze.

    A o co?

    > Czy jest to gdzieś regulowane ? w sensie Ustawy ?

    W ustawie nie, w umowie tak. Jeśli jednak się mylę (chociaż rozsądek
    podpowiada że państwo nie powinno sie wpieprzać w takie sprawy) to szukaj w
    prawie telekomunikacyjnym.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl