  • 1. Data: 2007-12-09 11:18:07
    Temat: abonament RTV
    Od: "Max" <d...@p...fm>

    Witam Szanownych Grupowiczów.

    Mam dylemat odnośnie kontynuacji płacenia abonamentu RTV, większość
    moich znajomych tego nie robi.....Ostatnio jednak przyszło na mój adres
    (zwykłym listem) upomnienie o zaleganiu z płatnościami na pewną kwotę....

    Pytanie moje brzmi:
    Jakie mogą być konsekwencje niepłacenia tego abonamentu (większość programów
    TVP1 i TVP2 zresztą już zapłaciłem może z 10 razy :p)
    Jakie znacie przypadki zaniechania dalszego płacenia tego abonamentu..

    Pozdrawiam
    Max

  • 2. Data: 2007-12-09 12:11:26
    Temat: Re: abonament RTV
    Od: "Tomasz R" <d...@g...pl>

> [...]
    > programów TVP1 i TVP2 zresztą już zapłaciłem może z 10 razy :p)
    > Jakie znacie przypadki zaniechania dalszego płacenia tego abonamentu..

    jak oni woogle weryfiuja malzenstwa mlode?
    komu wyyslaja rachunki z abonemant RTV?
    nie mam swojego mieszkania z żoną, rozumie niedługo może będzie
    kiedy można się spodziewać kwitu za abonament RTV?

  • 3. Data: 2007-12-09 12:24:56
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz R" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > kiedy można się spodziewać kwitu za abonament RTV?

    nigdy
    nie weryfikuja tego, jesli ktos nigdy nie zacznie placic to ma problem z glowy,
    jak juz ktos zacznie placic to sam jest sobie winien, teoretycznie mozna
    probowac sie wyrejestrowac, bylo o tym na grupie

  • 4. Data: 2007-12-09 17:13:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Max wrote:
> [...]
    > TVP1 i TVP2 zresztą już zapłaciłem może z 10 razy :p)
    > Jakie znacie przypadki zaniechania dalszego płacenia tego abonamentu..

    kara plus zaległości z odsetkami.

  • 5. Data: 2007-12-09 22:19:29
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Jakie znacie przypadki zaniechania dalszego płacenia tego abonamentu..

    1) Wyrejestrować TV na poczcie
    2) Nie wpuszczać listonosza do mieszkania
    3) Nie montować radia w aucie (robią zdjęcia).

  • 6. Data: 2007-12-09 23:17:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fjhplk$1o79$1@news2.ipartners.pl William
    <n...@m...mnie.pl> pisze:

    > 1) Wyrejestrować TV na poczcie
    > 2) Nie wpuszczać listonosza do mieszkania
    > 3) Nie montować radia w aucie (robią zdjęcia).
    Taaa...
    A na zdjęciach słychać jak jest sprawne i odbiera...

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2007-12-10 16:55:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:fjhplk$1o79$1@news2.ipartners.pl William

    > Taaa...
    > A na zdjęciach słychać jak jest sprawne i odbiera...

    ...i że nie jest to tylko odtwarzacz CD ;)