  • 1. Data: 2007-01-24 09:26:07
    Temat: Umieszczanie reklam na budynkach
    Od: "Konrad" <p...@p...onet.pl>

    Konkretnie chodzi mi o kasetony reklamowe. Czy ktoś się orientuje jak to
    wygląda w Śródmieściu Warszawy? Bo słyszałem, że jak reklama czy szyld z
    nazwą sklepu umieszczony jest na kasetonie reklamowym i nie wystaje ponad
    ulicę czy chodnik tylko np. jest umieszczony na zewnątrz ale na całej
    długości witryny we wnęce w murze to nie trzeba płacić miastu kasy a jak
    wystaje ponad 10 cm to już się czepiają i jest wymagana opłata. Może są
    jakieś uregulowania prawne w tym temacie?

  • 2. Data: 2007-01-24 10:59:21
    Temat: Re: Umieszczanie reklam na budynkach
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Może są jakieś uregulowania prawne w tym temacie?

    Uregulowania są takie, że jak TY chcesz postawić 2 stolki i lać browar, albo
    złożyć chodniku paletę cegieł, to chodnik nagle okazuję się ICH własnością.
    Jak przychodzi do odśnieżania to w sekundę chodnik staje się TWOJĄ
    własnością. Aż się dziwię, że właściciele nieruchomości zgadzają się na taki
    chory układ.

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2007-01-24 11:17:38
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w wiadomości

    > Jak przychodzi do odśnieżania to w sekundę chodnik staje się TWOJĄ
    > własnością. Aż się dziwię, że właściciele nieruchomości zgadzają się na
    > taki chory układ.

    Dokładnie to jest chory układ, a tak notabene mają inne wyjście?
    Co zorbią? blokadę Wiejskiej!
    Tak apropo`s nawet tego opisywanego chodnika nie można zablokować
    bo zaraz grzywna będzie.
    Ot władza idzie po bandzie i jest w zasadzie tylko od brania od nas
    pieniedzy
    a nic w zamian.

    PabloGT

  • 4. Data: 2007-01-24 14:43:10
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Co zorbią? blokadę Wiejskiej!

    Zajmą tą część chodnika którą zimą odśnieżają.

    +inż.leva+