  • 11. Data: 2003-10-03 09:18:16
    Temat: Re: Zyciowa historia - pomozcie
    Od: "freelander" <f...@o...pl>

    najlepiej siedziec z boku i wesolo komentowac....bravo!
    albo facetowi pomagacie, albo nie

    Ja z mojej strony sygerowalbym j.w. zlozenie pozwu o rozwod, jezeli to
    mozliwe bez orzekania o winie a podzial majatku przeprowadzic bezposrednio o
    ile to mozliwe, jesli nie to rownierz wnioskowac o to do sadu. Dobrze by
    bylo, aby pare osob (Twoja znajoma, jej rodzice itp.) wczesniej i na
    spokojnie pogadalo z tym kolesiem na temat rozwodu. Jeśli jakieś problemy,
    to zgloscie na policje, chociarz oni beda tu najmniej skuteczni. Dzialaj
    zgodnie z prawem, zwlaszcza, ze ten koles to (tak jak piszesz) pijak i
    menel, wiec moze przy okazji znajdzie sie na niego jakis hak...
    siemka

  • 12. Data: 2003-10-03 14:21:12
    Od: "Tomek" <t...@a...pl>

    Masz problemy z rozumowaniem. I to powazne.

  • 13. Data: 2003-10-03 22:06:15
    Od: Jwona <j...@g...pl>

    Witaj
    No niestety jedyne co mi się nasuwa na mysl to rozwiązanie otwarte:
    rozwód, eksmisja. On sobie nie poszedł, bo ciągle zastrasza JĄ i tak
    będzie ciągle. Nie on jeden takie rzeczy gada, oczywiście, że nalezy się
    liczyć z tym, że nie rzuca słów na wiatr. Odradzam agresję i przemoc
    fizyczną, bo sobie tylko więcej klopotów narobicie, a chyba liczy się
    efekt, a więc uwolnienie od gościa. Namów Ją do takiego rozwiązania, a
    jesli macie jakieś wolne środki finansowe to można wynająć ochronę.
    powodzenia
    jwona
    ps. może zwrócić sie do jakiś organizacji społecznych o pomoc?

  • 14. Data: 2003-10-04 07:24:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jwona" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No niestety jedyne co mi się nasuwa na mysl to rozwiązanie otwarte:

    ...poczytaj netykietę. Tam dowiesz się że odpisuje się pod a nie nad
    odpowiednio przyciętym cytatem.
    Innym rozwiązaniem jest przyglądanie się jak robią to inni.
    Rozwód (z grupą dyskusyjną) to ostateczne rozwiązanie;))

    Pozdr
    Leszek