  • 11. Data: 2008-10-04 09:12:25
    Temat: Re: Zwrot zakupionego towaru
    Od: stack <m...@u...pl>

    Liwiusz napisał:

    > Co innego zwrot, a co innego reklamacja.

    Tylko, że wg sprzedającego (MM) towar jest w pełni sprawny i może
    ewentualnie go wymienić, bądź wziąć sobie coś innego :( ale to była jedna z
    droższych anten, którą wybrałem aby właśnie nie kupić totalnego badziewia.
    Zwrotu nie przewidują. Wracając do przykładu odkurzacza - jest sprawny
    technicznie i działa (nie jest wadliwy) jest po prostu kiepską konstrukcją
    o czym przekonujesz się dopiero po zakupie.
    --
    E20°29' N53°44'

  • 12. Data: 2008-10-04 13:59:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    stack wrote:

> [...]
    > technicznie i działa (nie jest wadliwy) jest po prostu kiepską konstrukcją
    > o czym przekonujesz się dopiero po zakupie.

    twoja strata
    kupuj przez internet, bedziesz mial 10 dni na zwrot.

  • 13. Data: 2008-10-06 07:53:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojtek napisał(a):

    > Kupiłęm w aptece bardzo drogi lek na receptę. Okazało się jednak, że nie
    > mogę go przyjmować. Poszedłem więc do apteki z dowodem zakupu aby zwrócić
    > lek ale odmówiono przyjęcia zwrotu .
    > Czy ktoś wie dlaczego nie przyjęto towaru z powrotem?

    Prawo Farmaceutyczne zabrania aptekom przyjmowania zwrotow lekow. Sa dwa
    wyjatki, kiedy wydane opakowanie ma wade albo sam lek ma wade lub lek
    zostal niewlasciwie wydany a tak zwrocone leki musza zostac
    zutylizowane. Pretensje powinienes miec wiec do lekarza, ktory Tobie
    przepisal lek, ktorego nie mozesz przyjmowac.

    j.

    ps. vide ostatnia wielka afera z corhydronem, ktorego zwroty opakowania
    apteki przyjmowaly ale nikt za niego nie zwracal pieniedzy...