  • 1. Data: 2005-12-21 11:02:31
    Temat: Zwrot zakupionego towaru;
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    w ciagu ile dni klient ma prawo zwrocic zakupiony towar?

    /kupilem wczoraj karte graficzna - karta jest ok,
    ale jej wiatrak chodzi bardzo glosno,
    a sprzedawca zapewnial mnie ze ten wiatrak
    jest bardzo cichy :|

  • 2. Data: 2005-12-21 11:16:27
    Temat: Re: Zwrot zakupionego towaru;
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Q porozsypywal nastepujace haczki:
    > w ciagu ile dni klient ma prawo zwrocic zakupiony towar?
    Zalezy od dobrej woli sprzedawcy. Nie ma on obowiazku przyjac
    sprzedanego produktu. To ze niektore markety przyjmuja np w ciagu 5 dni
    zwroty to jest to tylko i wylacznie ich dobra wola.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-12-21 14:38:32
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dobe02$sqn$1@inews.gazeta.pl...

    > Zalezy od dobrej woli sprzedawcy. Nie ma on obowiazku przyjac sprzedanego
    > produktu. To ze niektore markety przyjmuja np w ciagu 5 dni zwroty to jest
    > to tylko i wylacznie ich dobra wola.

    Tu zachodzi niezgodnosc towaru z umowa. Skoro sprzedawca zapewnial ze karta
    bedzie cicha, a jest zupelnie inaczej to jak najbardziej towar mozna
    reklamowac z tytulu niezgodnosci z umowa i niech sprzedawca wymienia, obnizy
    cene lub calkowicie odda pieniazki

    Jacek

  • 4. Data: 2005-12-21 14:53:26
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu castrol porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > mozna reklamowac z tytulu niezgodnosci z umowa i niech sprzedawca
    > wymienia, obnizy cene lub calkowicie odda pieniazki
    Ale pytajacy pytal sie o mozliwosc zwrotu a nie reklamacji. Z tytulu
    niezgodnosci z umowa - i owszem. Ale to bedzie reklamacja a nie zwrot.
    No i definicja wiatraczka cichego a glosnego jest dosc nieostra;) Ze nie
    wspomne o udowodnieniu tego ze sprzedawca taka rzecz mowil (no chyba ze
    w cenniku jest napisane "karta graficzna z cichym wiatraczkiem")

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-12-22 00:00:09
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    badzio napisał(a):

> [...]
    > wspomne o udowodnieniu tego ze sprzedawca taka rzecz mowil (no chyba ze
    > w cenniku jest napisane "karta graficzna z cichym wiatraczkiem")

    to na sprzedawcy spoczywa udowodnic, nie na kupujacym :) Mysle ze
    powinni sie dogadac i tyle, a karte powinien wymienic na inna i po
    klopocie :)

    Jacek