  • 1. Data: 2005-12-21 10:08:12
    Temat: Przekroczenie terminu naprawy gwarancyjnej
    Od: " Rysio29" <r...@g...pl>

    Witam Grupowiczów

    Czy jest nadal aktualny przepis, w myśl którego po przekroczeniu terminu
    naprawy gwarancyjnej przysługuje wymiana sprzętu na nowy ? Sprzęt był wart ok.
    5500 zł.
    Jeśli np. prześlą mi go 1 czy 2 dni po terminie, czy mogę uprzeć się że chcę
    nowy (końcówka gwarancji naprawianego sprzętu) ?
    Jeśli tak, to jak to wyegzekwować ?
    Udowodnienie im że sprzęt dotarł w danym dniu chyba nie powinno być trudne:
    Kurier powinien udostępnić kopię listu przewozowego z potwierdzeniem odbioru.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-12-21 16:20:12
    Temat: Re: Przekroczenie terminu naprawy gwarancyjnej
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Rysio29 napisał(a):
    > Czy jest nadal aktualny przepis, w myśl którego po przekroczeniu terminu
    > naprawy gwarancyjnej przysługuje wymiana sprzętu na nowy ?

    A kiedy był taki?

    > Jeśli np. prześlą mi go 1 czy 2 dni po terminie, czy mogę uprzeć się że chcę
    > nowy (końcówka gwarancji naprawianego sprzętu) ?

    a co masz w gwarancji?

    > Jeśli tak, to jak to wyegzekwować ?

    od przymusu jest sąd, ale najpierw trzeba odpowiedzieć na pytanie wyżej

    KG