eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot zakupionego towaru; › Re: Zwrot zakupionego towaru;
  • Date: Thu, 22 Dec 2005 01:00:09 +0100
    From: castrol <j...@w...blumen.pl>
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot zakupionego towaru;
    References: <dobco9$i6l$1@news.onet.pl> <dobe02$sqn$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <dobqoh$6ai$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <dobqoh$6ai$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 84.10.102.61
    Message-ID: <43a9ec89$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1135209609 84.10.102.61 (22 Dec 2005 01:00:09 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 15
    X-Authenticated-User: j...@j...com
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!nf1.ipartners.pl
    !ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:351483
    [ ukryj nagłówki ]

    badzio napisał(a):

    > Ale pytajacy pytal sie o mozliwosc zwrotu a nie reklamacji. Z tytulu
    > niezgodnosci z umowa - i owszem. Ale to bedzie reklamacja a nie zwrot.
    > No i definicja wiatraczka cichego a glosnego jest dosc nieostra;) Ze nie
    > wspomne o udowodnieniu tego ze sprzedawca taka rzecz mowil (no chyba ze
    > w cenniku jest napisane "karta graficzna z cichym wiatraczkiem")

    to na sprzedawcy spoczywa udowodnic, nie na kupujacym :) Mysle ze
    powinni sie dogadac i tyle, a karte powinien wymienic na inna i po
    klopocie :)

    --
    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1