  • 11. Data: 2005-03-03 11:23:56
    Temat: Re: Zwrot w zwyklym sklepie - dlugie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    hmm wrote:

    > Wlasnie nie zacznie, gdyz ten klawisz nie zwraca wlasnie ZADNEGO keycod'a,
    > a powinien i w tym dopatruje sie niezgodnosci/nieprawidlowego dzialania.

    ROTFL

    A dlaczego pod wingrozą działa? Może wingroza telepatycznie odczytuje z
    użytkownika wciśnięcie tego klawisza?

    Weź się przestań ośmieszać...

    [ciach]

    > I na koniec do Pana Andrzeja Lawy. Zapewniam Pana, ze mysle i bez potrzeby
    > nikomu nie zawracam glowy. Prawnikiem jednak nie jestem. Zawsze wydawalo

    Gadaj zdrów.

    > mi sie, ze moge niesprawny dla mnie produkt wymienic, badz zadac zwrotu
    > gotowki i u wiekszosci sprzedawcow, z ktorymi mam stycznosc, to

    Sprzęt jest sprawny - problem znajduje się pomiędzy siedzeniem a klawiaturą.

    [ciach]

  • 12. Data: 2005-03-03 12:46:16
    Od: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto@na_serwerze|tpi.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > ROTFL
    >
    > A dlaczego pod wingrozą działa? Może wingroza telepatycznie odczytuje z
    > użytkownika wciśnięcie tego klawisza?
    >
    > Weź się przestań ośmieszać...
    >
    > [ciach]

    A co jak producent zmienil firmware w klawiaturze i teraz aby klawisz
    zadzialal trzeba klawiaturze powiedziec "zwracaj wszystkie keycody" i
    wondoza to robi a linux nie bo jakos nikt tego jeszcze nie wybadal?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 13. Data: 2005-03-03 15:06:15
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

> [...]

    > pewien kod, problem w tym, że nie jest on niczemu przypisany.
    > Dwie dodatkowe komendy i klawisz zacznie "działać".

    sterowniki sa na pewno w porzadku :) nie rozsmieszal mnie, skoro na windzie
    dzialaja to na linuxie tez musza, powiem wiecej tym bardziej powinny !! zle
    napisane sterowniki albo stara wersja...
    jesli producent nie dostarczyl sterownikow to znaczy ze mu sie nie chialo
    albo nie umial, tak czy owak to akurat sprawdzic przed zakupem mogles, w
    pudelku jest plyta instrukcja itp...

    twoj post jest zaprzeczeniem samym w sobie, sterowniki sa dobre ale "Dwie
    dodatkowe komendy" i bedzie ok? to co te komendy nalezy do klawiatury wkleic
    czy do sterownika?

    pozdr

  • 14. Data: 2005-03-03 20:10:29
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > A jesli klawaiture podepnie pod AmigaOS, BeOS, QNX czy SPOX (system
    > autorski kumpla :) pod ktore to nie bedzie oficjalnych sterownikow i tez
    > nie bedzie dzialac to tak samo sprzet jest wadliwy?

    1. Dla właściciela będzie bezużyteczny
    2. Pokaż mi Amigę z interfejsem PS/2 ;)
    3. Właściciel korzysta z dystrybucji Linuxa obsługującej ten model
    klawiatury!

  • 15. Data: 2005-03-03 20:15:13
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Michał wrote:

    > 1. Dla właściciela będzie bezużyteczny

    Ale nie wadliwy.

    > 2. Pokaż mi Amigę z interfejsem PS/2 ;)

    Amiga CD32 miala jako pierwsza przystawke pod Expansion port pozwalajaca
    podlaczyc klawiature od PC przez to zlacze, potem zrobili tez wersje do
    A1200.

    > 3. Właściciel korzysta z dystrybucji Linuxa obsługującej ten model
    > klawiatury!

    Ale kto tak twierdzi? Bo producent *nie*. Napisał, że klawiatura dziala
    z Windowsami, i do nich zrobił sterowniki.

    To, że użytkownik domniemał ze jak nie jest napisane ze z Linuksem nie
    dziala (z QNX, AmigaOS, ... tez nie :) to musi pod tym dzialac. I jesli
    producent nie dal sterownik, to te ktore on ma (chjolera wie skad ;)
    musza dzialac.

    Dziwne.

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 16. Data: 2005-03-03 21:22:13
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 3 Mar 2005 16:06:15 +0100,
    news.tpi.pl <r...@S...pl> screamed:

> [...]
    > dodatkowe komendy" i bedzie ok? to co te komendy nalezy do klawiatury wkleic

    Takie małe zastrzeżenie. Czytaj następnym razem kto ma problem i komu
    odpisujesz. Czasem mogą być to dwie różne osoby.

    Artur

    ps. man showkeys, man dumpkeys, man setkeycodes...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 22:19:53 user up 10539 days, 10:14, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Don't comment or patch bad code; rewrite it.

  • 17. Data: 2005-03-03 22:41:14
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > Takie małe zastrzeżenie. Czytaj następnym razem kto ma problem i komu
    > odpisujesz. Czasem mogą być to dwie różne osoby.
    >
    > Artur
    >
    > ps. man showkeys, man dumpkeys, man setkeycodes...

    sorki :)
    a ps. to dalej kwestia sterownikow a nie o to w tym problemie chodzi...