  • 1. Data: 2005-03-02 20:04:37
    Temat: Miejsca dla niepełnosprawnych
    Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>

    Witam,

    czy jako osoba czasowo nie w pełni sprawna, czyli w sumie niepełnosprawna,
    ale bez orzeczenia o niepełnosprawności (inwalidztwie) i bez specjalnej
    naklejki na szybie, mogę parkowac w miejscach dla niepełnosprawnych?
    Jestem niedawno rozgipsowana i chodzę o jednej kuli, czasem jest problem z
    zaparkowaniem bliżej niż dalej wejścia, a nie ukrywam, że doczłapanie daleko
    gdzieś, zwłaszcza, że jest ślisko jest w tej chwili dla mnie problemem.

    --
    KingAM

    'just one year of love is better than a lifetime alone'
    [Freddie Mercury]

  • 2. Data: 2005-03-02 20:39:11
    Temat: Re: Miejsca dla niepełnosprawnych
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> napisał:

    >bez specjalnej naklejki na szybie,
    Naklejka niczego tu nie załatwia. Potwierdzeniem uprawnień jest tzw.
    karta parkingowa.

    >zwłaszcza, że jest ślisko jest w tej chwili dla mnie problemem.
    Mozesz liczyć wyłącznie na wyrozumialość stróżów prawa.

    Artur Golański

  • 3. Data: 2005-03-02 21:44:06
    Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>

    > Naklejka niczego tu nie załatwia. Potwierdzeniem uprawnień jest tzw.
    > karta parkingowa.

    > Mozesz liczyć wyłącznie na wyrozumialość stróżów prawa.

    Właśnie to chciałam wiedzieć, jak to wygląda w świetle prawa. Dziękuję za
    odpowiedź.