  • 1. Data: 2007-10-19 22:31:24
    Temat: Zwrot towaru zakupionego via internet
    Od: "macias" <m...@o...pl>

    Witam

    Prosze odniesc sie do zakupu telewizora w sklepie internetowym, z ustawy o
    ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialnosci za szkode
    wyrzadzona przez produkt niebezpieczny w
    rozdz.1 art.2 pkt3 czytam

    3. W razie odstapienia umowa jest uwa,ana za niezawarta, a konsument jest

    zwolniony z wszelkich zobowiazan. To, co strony swiadczyły, ulega zwrotowi w

    stanie niezmienionym, chyba ,e zmiana była konieczna w granicach zwykłego

    zarzadu.

    w regulaminie sklepu jest

    "Kupujący może zrezygnować z produktu kupionego w naszym sklepie bez podania
    przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki przyczyny wysyłając
    pismo o odstąpieniu od umowy. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy produkt nie
    był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony"

    wydaje mi sie ze jedno z drugim sie kloci, bo w granicach zwyklego zarzadu w
    przypadku TV jest przeciez odpakowanie go, uruchomienie i ogladanie - jesli
    sie myle to prosze o naprostowanie

    pozdr

  • 2. Data: 2007-10-19 22:49:31
    Temat: Re: Zwrot towaru zakupionego via internet
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 19.10.2007 macias <m...@o...pl> napisał/a:
    > wydaje mi sie ze jedno z drugim sie kloci, bo w granicach zwyklego zarzadu w
    > przypadku TV jest przeciez odpakowanie go, uruchomienie i ogladanie - jesli
    > sie myle to prosze o naprostowanie

    Nie mylisz się.

    --
    Marcin