  • 1. Data: 2007-10-19 20:36:59
    Temat: cisza wyborcza a strona o show ministrze
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Witam!
    pilne, prosze o odpowiedz kompetentne osoby nie PISomatolki.
    Czy jezeli nie zablokuje strony http://www.zbigniewziobro.org zlamie
    cisze wyborcza czy nie?

    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2007-10-19 21:21:56
    Temat: Re: cisza wyborcza a strona o show ministrze
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Sowiecki Agent napisał:
    > Witam!
    > pilne, prosze o odpowiedz kompetentne osoby nie PISomatolki.
    > Czy jezeli nie zablokuje strony http://www.zbigniewziobro.org zlamie
    > cisze wyborcza czy nie?

    Nie.
    Chyba, że uprawiasz tam agitację wyborczą ;)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2007-10-20 07:34:04
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):

    > Nie.
    > Chyba, że uprawiasz tam agitację wyborczą ;)

    w sensie, dalej 'spamuje' w stanie wyzszej koniecznosci? :) ni ejuz nie,
    wczoraj ostatnia seria poszla. Tylko zastanawiam sie nad dzialem 'idz na
    wybory'

  • 4. Data: 2007-10-20 08:42:33
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ffb4h2$sga$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    > pilne, prosze o odpowiedz kompetentne osoby nie PISomatolki.
    > Czy jezeli nie zablokuje strony http://www.zbigniewziobro.org zlamie cisze
    > wyborcza czy nie?

    Mózg sobie odblokuj, matole uniwersalny ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2007-10-20 09:31:34
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:ffb4h2$sga$1@inews.gazeta.pl...
    >

    > Mózg sobie odblokuj, matole uniwersalny ;))

    swoim zachowaniem utwierdzasz mnie tylko w przekonaniu kim sa tzw
    wyborcy ...<cisza wyborcza>...

  • 6. Data: 2007-10-21 17:38:35
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ffchtc$hp5$1@inews.gazeta.pl...

    > swoim zachowaniem utwierdzasz mnie tylko w przekonaniu kim sa tzw wyborcy
    > ...<cisza wyborcza>...

    Obojętnie na kogo głosujesz- jesteś matołem ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2007-10-21 19:53:56
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:ffchtc$hp5$1@inews.gazeta.pl...

    > Obojętnie na kogo głosujesz- jesteś matołem ;))

    wole byc matolkiem niz prostakiem.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s