  • Data: 2007-01-29 12:20:14
    Temat: Zwrot towaru z wadą ukrytą
    Od: "mazda" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dopadło i mnie. Kwota w sumie śmieszna, bo jedyne 58 zł, ale z reguly nie
    wyrzucam nawet najmniejszych pieniędzy więc wolałbym je odzyskac.

    Przewertowałem KC, pare zapisow w necie, jednak nadal nie mam pewności czy
    mogę towar zwrócić i na jakiej podstawie prawnej.

    Recz tyczy się zapalniczki, zakupiłem w piątek 29stycznia br, ale przez
    weekend lezała nieużywana.
    Po przyjeździe do domu i próbie nabicia gazem coś pekło, i cały gaz
    zleciał - zawrek wpadł do środka, i coś tam sobie w środku ułamane lata. (
    zaworek zamontowany w plastiku w zapalnicznce za 58zł - no comments )

    Wada była ukryta - nie wiedziałem o tym ani ja, ani pani w trafice. Przy
    oględzinach jej nie zauwazyłem ( kto nabija zapalniczke w sklepie ? ).

    Mam paragon, mam pudełko

    Czy w związku z tym mogę powołać się na Art 560 KC ?

    Mazdah,
    trzy setki kawy
    i GMR Bassforce IV
    www.theremovalmachine.go.pl