  • Data: 2007-01-30 18:47:14
    Temat: Re: Zwrot towaru z wadą ukrytą
    Od: "mazda" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:epo2gm$168$3@inews.gazeta.pl...

    > Tylko się upewnię: w tej transakcji byłeś konsumentem? Jeśli tak, to
    > przewertuj jeszcze raz, bo z rękojmią masz zupełnie inny problem.

    Konsumentem - znaczy tym który zakupił zapalniczke.

    > To pytanie też świadczy o mało uważnym zapoznaniu się z ustawą.

    Być może, ale ja naprawde tam nic nie znalazłem.Być może z powodu braku
    znajomości języka prawnego.

    > Ewentualnie sprawdź w archiwum, temat w tej czy innej formie powraca
    > średnio raz na tydzień.

    Natrafiłem jedynie na post o bublowatej hulajnodze z marketu która się
    wygieła i została wymieniona. Było trochę o komisantach, o wadach które
    istniały ale zostały ujawnione ( nie poprzez zepsucie się rzeczy ) ogólnie
    bardzo duzo rzeczy jednak nic co by mnie mogło zainteresować. Być może zbyt
    mało wnikliwie czytam.

    Łatwiej byłoby odpisać raz ( chociażby się miałoby napisac po raz setny to
    samo ) niż 3 razy odsyłac do archiwum.