  • 21. Data: 2008-12-03 08:13:11
    Temat: Re: Zwrot towaru w ciagu 10 dni
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 03.12.2008 Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM_gmail.com> napisał/a:
    > Dziwna sprawa. Jeszcze nigdy z zadnego sklepu internetowego nie dostalem
    > takiej kartki z informacja o tym prawie.

    ZCP merlin wysyła na rewersie rachunku choc zdaje się było to
    zakamuflowane. Znakomita większość firm robi z tego slogan
    reklamowy - patrzcie jacy jesteśmy dobrzy, pozwalamy wam zwrócić w ciągu
    10 dni :)

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2008-12-03 12:08:14
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > Znakomita większość firm robi z tego slogan
    > reklamowy - patrzcie jacy jesteśmy dobrzy, pozwalamy wam zwrócić w ciągu
    > 10 dni :)

    Jak sklep krzyczy o tym to mówi: nie ukrywamy przed wami waszych praw! nie
    będziemy robić problemów ze zwrotem!

    Każdy patrzy na to przez swoje cechy osobowości...

  • 23. Data: 2008-12-03 12:30:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 03.12.2008 Daniel <w...@w...pl> napisał/a:
    > Jak sklep krzyczy o tym to mówi: nie ukrywamy przed wami waszych praw! nie
    > będziemy robić problemów ze zwrotem!
    > Każdy patrzy na to przez swoje cechy osobowości...

    To musisz mieć faktycznie szczególne aby zinterpretować w sobie właściwy
    sposób cytat którego nawet nie było i jeszcze obrócić to w wycieczkę
    cwierć-personalną. Na szczęście nie jest to zaraźliwe.

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2008-12-03 14:38:05
    Od: "kuba " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    [...]

    To, co napisałeś to przy umowach zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa. Do
    umów na odległość - a zatem allegro - będzie miał zastosowanie art. 10 tej
    samej ustawy.

    pozdrawiam
    kuba

  • 25. Data: 2008-12-04 08:37:48
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 2 Dec 2008 15:34:10 +0100, scream napisał(a):

    > Tylko że nie które serie płytek są tylko na specjalne zamówienie, więc
    > nikomu już ich nie sprzedam :) Musiałbym potrącić za całą paczkę.
    >
    > Druga sprawa to klient może powiedzieć, że jak wysyłał to było dobre a
    > widocznie popsuło się w transporcie. Nie udowodnię mu tego, a firma
    > kurierska raczej też umyje ręce bo wiadomo, towar kruchy i różnie może być.

    Dlatego Ty takiej uszkodzonej przesyłki po prostu nie odbierzesz od
    kuriera!
    Mój kuzyn swego czasu robił w "kurierce" - jak zaczął opowiadać historie to
    myślałem że to scenariusz filmu Barei.
    Jeżeli kurier ma listy przewozowe bez "opisów" to jest po prostu "udupcony"
    i musi mieć dobre OCP ;)
    Z tego co mówił mi kuzyn, on wpisywał WSZYSTKIE detale z przewożonych
    rzeczy w liście przewozowym. Miał przygodę że koleś "A" przesyła motocykl
    do kolesia "B" na palecie. Ot zwykły transport :)
    Koleś "B" po rozładunku kładzie się pod motocykl i mówi że dolna część
    spojlerów jest ... porysowana!! Nie odbiera takiego motocykla. jest szkoda
    Następne motocykle kuzyn już sprawdzał DOKŁADNIE i opisywał WSZYSTKO - już
    nigdy więcej się nie dał zrobić w "bambuko". A ci kolesie od motorków to
    jakieś kółko wzajemnej adoracji - bo próbowali tak jeszcze kilak razy
    naciągnąć kuriera :)

  • 26. Data: 2008-12-08 18:40:56
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Maverick pisze: