  • 1. Data: 2005-09-21 05:09:18
    Temat: Zwrot towaru lub wymiana na nowy
    Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Czy jest jakas ustawa ktora reguluje ilosc napraw sprzet telewizyjnego
    (chodzi mi o odtwarzacz dvd), wymiana na nowy lub zwrot gotowki.Poniewaz w
    gwarancji nic nie pisze ile razy moze byc naprawiany sprzet. Jestem juz po
    trzech naprawach i znowu widze ze sie psuje wiec tutaj moje pytanie ile razy
    moze sie zepsuc zeby mi wymienili na nowy lub zwrocili gotowke.

    Za informacje z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2005-09-21 06:14:38
    Temat: Re: Zwrot towaru lub wymiana na nowy
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Grzegorz W napisał(a):
> [...]
    > trzech naprawach i znowu widze ze sie psuje wiec tutaj moje pytanie ile razy
    > moze sie zepsuc zeby mi wymienili na nowy lub zwrocili gotowke.

    Możesz reklamować powołując się na gwarancję - wtedy to ona określa
    Twoje prawa albo u sprzedawcy z tytułu jego ustawowej odpowiedzialności
    za niezgodność towaru z umową (ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej). W tym drugim przypadku wymiany mógłbyś żądać od razu,
    ale sprzedawca odpowiada za stan towaru w chwili jego wydania. Więc nie
    każda usterka uzasadnia odpowiedzialność sprzedawcy.
    Więcej - http://ww20.mediarun.pl/stories.php?topic=10

    KG