  • 1. Data: 2003-07-02 15:35:37
    Temat: Zwrot podatku - kiedy?
    Od: "Kuba" <p...@p...home.pl>

    Witam grupowiczów.
    Chciałem się dowiedzieć do kiedy U.S.
    ma obowiązek przesłać zwrot podatku za poprzedni rok.
    W 2002 dostałem w listopadzie.
    W tym roku wszyscy znajomi już mają, a ja nadal nie.
    Nie miałem żadnej (przynajmniej jawnej) kontroli z U.S.
    ani w tym ani w tamtym roku, deklaracje złożyłem w lutym,
    wszystkie dokumenty składam w terminie
    (i odpowiednie - dba o to biuro) więc nie wiem co się dzieje.
    Proszę grupę o odpowiedż.

    Kuba

  • 2. Data: 2003-07-02 16:02:49
    Temat: Re: Zwrot podatku - kiedy?
    Od: "Nicolka" <n...@o...pl>

    Do konca lipca!

  • 3. Data: 2003-07-03 06:49:39
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Nicolka wrote:

    > Do konca lipca!

    Przecież napisał, że PIT złożył w lutym - więc powinien dostać w maju

  • 4. Data: 2003-07-03 17:22:36
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    > Przecież napisał, że PIT złożył w lutym - więc powinien dostać w maju

    pod warunkiem, że nie złożył żadnej korekty i PIT jest wypełniony poprawnie

  • 5. Data: 2003-07-03 19:09:43
    Temat: Odp: Zwrot podatku - kiedy?
    Od: "Kuba" <p...@p...home.pl>

    Do konca lipca!

    Przecież napisał, że PIT złożył w lutym - więc powinien dostać w maju

    pod warunkiem, że nie złożył żadnej korekty i PIT jest wypełniony poprawnie

    Nie składałem korekty.
    PIT był robiony przez biuro rachunkowe, z którym współpracuję już od 6-ciu
    lat.
    Nigdy nie było żadnych korekt dokumentów.
    Więc raczej mają o tym pojęcie.

    Kuba