  • 1. Data: 2003-07-02 16:26:36
    Temat: Makro - reklacacja na podstawie KC?
    Od: "bAnan" <n...@o...pl>

    Witam!

    Chciałbym zwrócić pewnien zakupiony w Makro Cash and Carry Polska S.A.
    towar, ponieważ nie nadaje się do celu, do jakiego taki towar jest zwykle
    używany

    Ponieważ zgodnie z zasadami Makro towar zakupiony był na firmę, lecz w
    celach konsumpcyjnych, mam następujące pytanie - czy mogę powołać się na
    ustawę z dnia 27.07.2002 (Dz. U. Nr 141 poz 1176) i odstąpić od umowy kupna
    ?

    --
    pozdro, bAnan

  • 2. Data: 2003-07-03 01:04:31
    Temat: Re: Makro - reklacacja na podstawie KC?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bdv128$3n4$1@nemesis.news.tpi.pl>, bAnan wrote:
> [...]
    > ustawę z dnia 27.07.2002 (Dz. U. Nr 141 poz 1176) i odstąpić od umowy kupna

    No nie możesz vide Art.1. u.1:
    Ustawę stosuje się do dokonywanej w zakresie działalności przedsiębiorstwa
    sprzedaży rzeczy ruchomej osobie fizycznej, która nabywa tę rzecz w celu
    niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (towar
    konsumpcyjny).

    --
    Marcin