  • 1. Data: 2009-01-08 09:14:43
    Temat: Zwrot pieniedzy za towar
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl>

    Pytalem Was jakis czas temu o uszkodzona przesylke kurierska. Tak sie
    zlozylo, ze towar, ktory byl w tej przesylce mial jakas usterke, ktora
    wystapila w trakcie jego eksploatacji. Odeslalem go i w ramach gwarancji
    przeprowadzono naprawe. Niestety po dwoch dniach uzytkowania wystapila ta
    sama usterka. Sprzedawca powiedzial mi, zebym znow go odeslal a oni
    naprawia, a jesli to sie powtorzy to wymienia na nowy. I tu moje pytanie:
    moge zarzadac zwrotu pieniedzy w takim wypadku, czy sprzedaca za 3 razem
    wymienia mi na nowy egzemplarz (z ktorym moze byc podobnie) i wszystko jest
    ok? Po prostu ten sprzet wiecej czasu sprzedza w serwisie niz ja z niego
    korzystam. Nie chodzi mi o pieniadze, chce miec dzialajacy egzemplarz ale
    skad mam wiedziedziec, ze nowy nie bedzie posiadal wady? Na sprzet mam 24
    miesiace gwarancji. Mozna takie wymiany ciagnac w nieckonczonosc?

    Pozdr.
    Ziomall