  • 1. Data: 2002-01-31 11:24:12
    Temat: Zwrot oplaty za załozenie ksiegi wieczystej
    Od: "Jerzy" <o...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow
    I prosze o pomoc.
    Mam taka sytuacje. Zlozylem w sadzie wniosek o wydzielenie (dla mojego
    mieszkania w bloku) ksiegi wieczystej i wpis hipoteczny. Zaplacilem 1400
    PLN. Okazalo sie, ze wnioski "zawieruszyly sie". Za kilka miesiecy
    prawdopodobnie nie bede juz potrzebowal tego wpisu. Czy jezeli wnioski nie
    zostana jeszcze rozpatrzone przez sad, czy bede mogl wycofac je i odzyskac
    oplaty, za te czynnosci?
    Bede wdzieczny za pomoc.

    Pozdrawiam, Jerzy.