  • 41. Data: 2019-03-29 09:34:03
    Temat: Re: Zwrot kosztów podrózy samochodem - świadek
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Potem po podpisaniu tego i podpisaniu przez
    > przełożonego dajesz do finansów. To naprawdę żaden problem, tylko
    > przeważnie po prostu groszowe sprawy.

    ja nie daję, to ty dajesz, w prekuraturze od razu mi wypłacili po
    zakończeniu przesłuchania bez żadnych ceregieli:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 42. Data: 2019-03-29 10:00:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Mar 2019 23:21:02 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Za sąd się nie wypowiadam. Jeśli chodzi o Policję, to większość ludzi
    > sobie to daruje. Policja wzywa przeważnie do najbliższej jednostki
    > Policji. To masz powiedzmy góra 10 km. W dwie strony 20 km, czyli 10 zł.

    16.60 ! :-)

    > Oczywiście dla niektórych może to być dużo, ale dla większości mimo
    > wszystko nie jest to jakaś istotna kwota, by tracić te kilkanaście minut
    > na szukanie wniosku itd.

    Szczegolnie jak kulson zwleka :-)

    > Każdy świadek o prawie do zwrotu jest pouczany,
    > ale nie sądzę, by korzystało z tego więcej, niż jakiś promil.
    > W wypadku sądu może to być częstsze, bo oni ściągają już ludzi z całego
    > "świata". Ale po prostu zgłasza sie to sędziemu na rozprawie i idzie do
    > kasy. Nie spotkałem się, by robiono z tym jakiekolwiek ceregiele.
    > Przecież sędzia tego nie wypłaca.

    A co potem - obciaza skazanego ?

    J.

  • 43. Data: 2019-03-29 10:07:31
    Od: ń <k...@t...sie>

    Nie żartuj, motorówka więcej pali.
    BTW na Mazurach to może i zwracają za motorówki ;-)
    W sumie to chciałbym kiedyś usłyszeć świadka proszącego o zwrot kosztów dopłynięcia z
    Gdańska, Bydgoszczy czy Krakowa ;-)

    -----

  • 44. Data: 2019-03-29 10:08:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Mar 2019 23:02:39 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Albo ma okręt podwodny? Idźmy na całość.

    Sady raczej rzadko sa nad morzem, ale z takiego Helu do Gdanska ...
    wodolot dobry :-)

    Samolot nie jest jakis niespotykany u nas w kraju, a na odleglosc
    400km ... calkiem uzasadniony, o ile ladowisko w poblizu.
    Helikopter bylby lepszy, tylko to rzadkosc.

    Tylko co z lotniska - taksowka ?

    > Czy jest gdzieś napisane, że
    > nie można promem kosmicznym? :-) Dla utrudnienia kradzionym, bo przecież
    > fakt krótkotrwałego użycia promu kosmicznego nie może negatywnie wpływac
    > na ocenę kosztów dotarcia do sadu.

    Ale czy poniosl jakies koszta ? :-)
    Choc czemu by grzywny nie wliczyc, ktora nastepny sad mu przylozy :-)

    J.

  • 45. Data: 2019-03-29 10:31:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-29, ń <k...@t...sie> wrote:
> [...]
    > BTW na Mazurach to może i zwracają za motorówki ;-)
    > W sumie to chciałbym kiedyś usłyszeć świadka proszącego o zwrot kosztów dopłynięcia

    Tu masz Czajkę:
    https://www.samoloty.pl/encyklopedia-samolotobby-309
    /polskie-hobby-260/inne-hobby-298/pzl-m-18-dromader-
    hobby-1659/169-samoloty-ultralekkie

    i inne:
    http://www.lz.pl/uzywane_ull.htm
    (crt-f l/h)

    --
    Marcin

  • 46. Data: 2019-03-29 15:09:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
    >Nie żartuj, motorówka więcej pali.

    Motorowka moze wiecej, ale Wilga gdzies tyle.
    Dromader to jednak sporo wiekszy, ciezszy, a silnik 4x mocniejszy.

    >BTW na Mazurach to może i zwracają za motorówki ;-)
    >W sumie to chciałbym kiedyś usłyszeć świadka proszącego o zwrot
    >kosztów dopłynięcia z Gdańska, Bydgoszczy czy Krakowa ;-)

    Z Gdanska do Krakowa troche nieporecznie doplynac, ale np z Helu do
    Krynicy ?

    J.

    -----

  • 47. Data: 2019-03-29 16:38:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.03.2019 o 10:00, J.F. pisze:

    > 16.60 ! :-)

    To maksymalna kwota.

    > Szczegolnie jak kulson zwleka :-)

    To może warto policjanta poprosić o pomoc zamiast jakiegoś inwalidę. Ale
    druk jest w necie dostępny.

    > A co potem - obciaza skazanego ?

    W postępowaniu karnym jest to doliczane do kosztów procesu, które
    przeważnie zasądzane są skazanemu.

  • 48. Data: 2019-03-30 07:17:31
    Od: irko <i...@g...com>

    czyli jezeli max jest 83 gr, to jak napisze 70 groszy to chyba nie
    powinni robic problemów

  • 49. Data: 2019-03-30 08:55:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.03.2019 o 07:17, irko pisze:
    > czyli jezeli max jest 83 gr, to jak napisze 70 groszy to chyba nie
    > powinni robic problemów

    Nikt problemów w ogóle nie robi. Daleko jedziesz?

  • 50. Data: 2019-03-30 09:17:07
    Od: irko <i...@g...com>

    ok 400 km w jedna strone