  • 1. Data: 2010-10-22 19:18:11
    Temat: Zwrot kosztów dojazdu - NFZ
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Ubezpieczony pacjent prowadzący DG przechodzi
    długotrwałą i uciążliwą chemioterapię w mieście oddalonym
    od jego miejsca zamieszkania/zameldowania o 60 km.
    Do kliniki tej dojeżdża samochodem firmowym jeden raz w tygodniu
    przez 24 tygodnie. To terapia planowana.

    Pytanie:

    Do kogo ma się zwrócić po zwrot kosztów dojazdu?
    Czy zwrot kasy w postaci stawki za kilometrówkę (w/g US)x odległość
    x 24 jest właściwy?

    Tomy M.

  • 2. Data: 2010-10-22 19:22:48
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu - NFZ
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomy M. pisze:

    > Do kogo ma się zwrócić po zwrot kosztów dojazdu?

    Dawno nikt mnie tak nie rozśmieszył.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 3. Data: 2010-10-22 19:47:18
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 21:18:11 +0200, Tomy M. napisał(a):

    > Pytanie:
    >
    > Do kogo ma się zwrócić po zwrot kosztów dojazdu?

    Po czym wnosisz, że należy mu się zwrot kosztów dojazdu?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2010-10-22 20:20:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-22 21:18, Tomy M. pisze:
> [...]
    >
    > Do kogo ma się zwrócić po zwrot kosztów dojazdu?
    > Czy zwrot kasy w postaci stawki za kilometrówkę (w/g US)x odległość

    Może powinien sobie karetkę pogotowia zamówić?

    --
    animka