  • 31. Data: 2012-04-06 13:30:29
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 28 Mar 2012 12:40:08 +0200, "Duckbill" <a...@i...eu>
    wrote:

    >(zostałam okradziona, a
    >raczej moje mieszkanie) i podpisania jakichś papierów
    >(sprawa i tak zostanie umorzona, bo za mała szkodliwość
    Kradzież z włamaniem jest przestępstwem i nie jest chyba umarzana z
    powodu małej szkodliwości :) No chyba że mieszkanie było otwarte?

    WAM

  • 32. Data: 2012-04-06 13:38:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.04.2012 13:30, WAM pisze:

    > Kradzież z włamaniem jest przestępstwem i nie jest chyba umarzana z
    > powodu małej szkodliwości :) No chyba że mieszkanie było otwarte?

    <sarkazm>
    Włamali się, ubezpieczyciel pokrył straty, co miał wliczone w koszta -
    ktoś mógłby argumentować "gdzie tu szkodliwość" ;-/
    </sarkazm>

    A tak poważniej - niska szkodliwość nie (bo to dopiero może podnieść
    złapany sprawca). Prędzej "brak znamion czynu zabronionego", ale to
    faktycznie przy braku śladów włamania.

    No i zawsze może się zdarzyć umorzenie postępowania z powodu
    "niewykrycia sprawców".

  • 33. Data: 2012-04-10 02:29:39
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Robert Tomasik" wrote in message news:jl2nvt$6re$1@inews.gazeta.pl...

    > No to od razu mu napisz, ze od biegłego sądowego, bo normalne nie jest
    > ważne w postępowaniu karnym.

    Nawet jeśli nie jest przesłuchiwana jako podejrzany?