  • Data: 2012-03-28 12:40:08
    Temat: Zwrot kosztów dojazdu
    Od: "Duckbill" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Moje pytanie dotyczy następujacej sprawy:

    - jestem na szkoleniu poza miejscem zamieszkania (odległość
    od domu to 220km)
    - zostałam wezwana przez policję na komendę w miejscu
    zamieszkania, w celu złożenia zeznań (zostałam okradziona, a
    raczej moje mieszkanie) i podpisania jakichś papierów
    (sprawa i tak zostanie umorzona, bo za mała szkodliwość
    :->>> ).
    - szkolenie jeszcze trwa, akurat dwa dni, które stracę na
    wyjazd do domu i powrót.
    - po szkoleniu musze jeszcze zostać ok 4dni, więc to
    wezwanie na policję zrujnuje mi cały plan pobytu i
    szkolenia.

    Czy mam prawo do zwrotu kosztów dojazdu i zwrot kosztów
    utraconego szkolenia?
    Jeśli tak, to jak to załatwić?

    --
    pozdrawiam