  • 1. Data: 2003-12-04 21:53:36
    Temat: Zwrot depozytu
    Od: "virgin" <p...@w...pl>

    CZesc
    Dzieki za odpowiedz.
    Proste w moim przypadku wydaje sie niemozliwe.
    Otoz przebywam aktualnie w Londynie i nie mam mozliwosci udania sie na
    komende.
    Czy jednak moge wykonac to listownie badz telefonicznie?
    A moze upowaznic kogos.

    Dzieki za podpowiedzi
    Pozdrawiam
    Zbigniew

  • 2. Data: 2003-12-05 12:26:45
    Temat: Re: Zwrot depozytu
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik virgin napisał:

    > Otoz przebywam aktualnie w Londynie i nie mam mozliwosci udania sie na
    > komende.
    > Czy jednak moge wykonac to listownie badz telefonicznie?

    możesz wysłać do prokuratury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa
    (listem), opisz wszystko dokładnie. wezwą Cię i tak na wysłuchanie, ale
    przynajmniej będzie wszystko w aktach,
    a być może dłużnik po wizycie miłęgo pana policjatna zechce zwrócić
    Twoje pieniądze.

    > Dzieki za podpowiedzi

    podpowiadanie jest nieładne :-)

    pozdrawiam