  • Data: 2016-11-17 02:15:43
    Temat: Zwrot Części towaru zamówionego przez internet
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Czy można, powołując się na ustawę o zakupach na odległość i zwrocie w
    14dni, zrezygnować tylko z części zamówienia?

    Zamówiłem przez internet 3 sprzęty AGD, każdy z dostawą i wniesieniem
    oraz wybrałem formę zapłaty - całość, z góry, za pomocą karty debetowej.

    Wygląda to tak:

    1. Lodówka 1000zł
    Dostawa lodówki 0zł
    Wniesienie 1zł

    2. Zmywarka 1000zł
    Dostawa zmywarki 0zł
    Wniesienie 1zł

    3. Piekarnik 1000zł
    Dostawa piekarnika 0zł
    Wniesienie 1zł.

    Przed zapłatą postanowiłem jednak zrezygnować z piekarnika. Kontakt z
    BOK sklepu skończył się na tym, że poinformowano mnie, że mogę anulować
    zamówienie i złożyć nowe. Zapłacę jednak wtedy za transport i wniesienie
    (skończyła się promocja).

    Czy mogę zapłacić za całość, a następnie powołując się na 14 dni
    natychmiast zrezygnować z punktu 3 wraz z transportem i wniesieniem,
    domagając się jednak dostarczenia pozostałych 2 punktów wraz z usługami
    dodatkowymi w cenie z zamówienia i oczywiście zażądać zwrotu 1001zł na
    konto związane z kartą?