  • 1. Data: 2008-08-07 13:05:23
    Temat: DG a urlop macierzyński
    Od: "Patrycja" <p...@g...com>

    Mam do was pytanie. Pracuje na podstawie umowy o prace. Od niedawna prowadzę
    DG.

    Czy muszę ją zawieszać/zamykać na czas urlopu macierzyńskiego?

    Jak rozwiązać tą sytuacje najlepiej - żeby wykorzystać urlop macierzyński i
    jednocześnie pozwolić firmie normalnie funkcjonować?

    Czy możliwe jest zatrudnienie osoby, która będzie wykonywała moje obowiązki,
    a ja w ten sposób mogę normalnie wystawiać FV za sprzedaż?

    A może pełnomocnik na czas urlopu?

  • 2. Data: 2008-08-07 14:08:18
    Temat: Re: DG a urlop macierzyński
    Od: "IwonaW" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Patrycja" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy możliwe jest zatrudnienie osoby, która będzie wykonywała moje
    > obowiązki, a ja w ten sposób mogę normalnie wystawiać FV za sprzedaż?

    W trakcie urlopu macierzynskiego mozesz prowadzic samodzielnie dzialalnosc
    ale musisz poinformowac o tym ZUS - z prowadzonej dzialalnosci bedziesz
    odprowadzac skladki. Gdybys nie prowadzila DG skladki od macierzysnkiego
    odprowadza skarb panstwa

  • 3. Data: 2008-08-07 17:40:04
    Od: "Patrycja" <p...@g...com>

    Płace tylko składkę zdrowotną, jak do tej pory, czy całość?