  • 1. Data: 2005-09-28 01:13:15
    Temat: Zwolnienie lekarskie na wypowiedzeniu
    Od: "Andyk" <d...@g...pl>

    Witam

    Jestem na okresie wypowiedzenia, którego okres kończy się na koniec
    września.
    Od 8 września miałem iść na urlop, ale zachorowalem. Dostarczyłem zwolnienie
    do zakładu pracy. Zwolnienie lekarskie na okres 3 tygodni. Nie jestem
    pewien czy w tym przypadku przedłuża mi się okres wypowiedzenia. Czy w tym
    przypadku przysługuje mi pensja pracodawcy pomniejszona o 20%, czy jakiś
    dodatek z ZUS?

    Z góry dziękuję za pomoc

    Darek

  • 2. Data: 2005-09-28 10:56:28
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie na wypowiedzeniu
    Od: akanid <a...@g...pl>

    Andyk napisał(a):
> [...]
    > przypadku przysługuje mi pensja pracodawcy pomniejszona o 20%, czy jakiś

    Ja ostatnio bylem w podobnej sytuacji tylko ze ja "nagle zachorowalem".
    Nie przedluza ci wypowiedzenia a wyplate dostaniesz za okres
    wypowiedzenia bodajze 80% tego co ci sie nalezy. Nie wiem tylko czy to
    jest to przyznawane przez zus czy pracodawce. W kazdym razie zaplaci
    pracodawca a potem on sie zusem bedzie jakos rozliczal albo i nie.

    pozdro
    akanid