  • 1. Data: 2005-09-27 20:27:56
    Temat: Moja Skarga Kasacyjna
    Od: Cr3dO <c...@p...fm>

    Witam, ostatnio zadawalem podobne pytanie ale to troszeczke sie rozni od
    tamtego i dlatego pisze jeszcze raz.

    Czy jak napisze sam skarge kasacyjna to moge ja kazac przeslac adwokatowi?
    I czy jezeli ona zostanie odrzucona to czy adwokat ponosi jakies tego
    konsekwencje ? np. w ORA?

  • 2. Data: 2005-09-27 20:32:49
    Temat: Re: Moja Skarga Kasacyjna
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Cr3dO" <c...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Czy jak napisze sam skarge kasacyjna to moge ja kazac przeslac adwokatowi?
    > I czy jezeli ona zostanie odrzucona to czy adwokat ponosi jakies tego

    ZTCP kasacja powinna byc "sporzadzona i podpisana" przez odpowiednie osoby
    (w zaleznosci od tego jakie postepowanie), wiec nie ma takiej opcji, zeby
    samemu napisac. Jezeli sam napiszesz a adwokat sie tylko podpisze, to tym
    samym poswiadczy jak gdyby, ze to on sam pisal.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-09-27 21:06:03
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 27/09/2005 22:27, Cr3dO wrote :
    > Witam, ostatnio zadawalem podobne pytanie ale to troszeczke sie rozni od
    > tamtego i dlatego pisze jeszcze raz.
    >
    > Czy jak napisze sam skarge kasacyjna to moge ja kazac przeslac adwokatowi?

    Nie.

    > I czy jezeli ona zostanie odrzucona to czy adwokat ponosi jakies tego
    > konsekwencje ? np. w ORA?

    Nie.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have

  • 4. Data: 2005-09-28 05:04:07
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    jeżeli jesteś stroną to sam mozesz napisać art.87 k.p.c i konstytucja to
    gwarantuje

  • 5. Data: 2005-09-28 05:57:55
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Alicja napisał(a):
    > jeżeli jesteś stroną to sam mozesz napisać art.87 k.p.c

    a szczególnie art.87[1] kpc

    > i konstytucja to gwarantuje

    życzę powodzenia
    a Konstytucja gwarantuje dwuinstancyjne postępowanie

    KG

  • 6. Data: 2005-09-28 06:22:17
    Od: Cr3dO <c...@p...fm>

    kam napisał(a):

    > a szczególnie art.87[1] kpc

    > życzę powodzenia
    > a Konstytucja gwarantuje dwuinstancyjne postępowanie
    >
    > KG

    Moj sasiad mial kiedys sprawe i sam napisal Skarge Kasacyjna.
    Adwokat ja wyslal bez zadnego "ale"
    Nie znam szczegulow sprawy.
    Dodam ze nie posiadam juz adwokata z Urzedu i chce to zrobic ze tak
    powiem "na wlasna reke"

  • 7. Data: 2005-09-28 06:24:24
    Od: Cr3dO <c...@p...fm>

    kam napisał(a):

> [...]

    Adwokat ja wyslal bez zadnego "ale"
    Nie znam szczegulow sprawy.
    Dodam ze nie posiadam juz adwokata z Urzedu i chce to zrobic ze tak

    p.s.
    nie bardzo moge znalesc przepisy o tym mowiace. ( > a szczególnie
    art.87[1] kpc )
    na stronach o prawie jest duze zamieszanie i nie moge sie odnalesc,
    prosze o jakis link

  • 8. Data: 2005-09-28 07:25:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Cr3dO napisał(a):

    > Moj sasiad mial kiedys sprawe i sam napisal Skarge Kasacyjna.

    Wujek, mojego stryjka od strony brata, powiedzial kiedys, ze siostra
    jego sasiadki widziala ufo.

    > Adwokat ja wyslal bez zadnego "ale"

    Tak, na pewno.

    > Nie znam szczegulow sprawy.

    I wszystko jasne.

    > Dodam ze nie posiadam juz adwokata z Urzedu i chce to zrobic ze tak
    > powiem "na wlasna reke"

    Nie da sie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2005-09-28 09:57:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Cr3dO napisał(a):
    > Witam, ostatnio zadawalem podobne pytanie ale to troszeczke sie rozni od
    > tamtego i dlatego pisze jeszcze raz.
    >
    > Czy jak napisze sam skarge kasacyjna to moge ja kazac przeslac adwokatowi?

    Jak sam napisz kasacje, a znajdzie się taki frajer adwokat co ci ja
    wyślę to prawdobodbieństwo tego że bedzie ona odrzucona wynosi
    99,999999999999999999999999%

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 10. Data: 2005-09-28 11:33:23
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > wyślę to prawdobodbieństwo tego że bedzie ona odrzucona wynosi
    > 99,999999999999999999999999%

    Tutaj bym polemizowal.
    Inteligentny, zaangazowany w sprawe i podszkolony troszke uczestnik
    postepowania moze byc czasem o 1000% lepszy niz papuga-miernota piszaca
    kasacje na odwal sie.

    Pozdrawiam
    SDD