  • 1. Data: 2002-11-29 17:37:32
    Temat: Zwolnienie a umowa o prace
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu>

    Witam.
    Bylem dzis u lekarza, ktory zaczal wystawiac mi L-4 na okres 29.XI do 6.XII.
    Rozpedzilem sie troszke mowiac, ze pracuje, bo do konca listopada mam
    umowe-zlecenie, a dopiero od grudnia bede mial umowe o prace. Poza tym nie
    pamietalem NIPu firmy, wiec mam go jutro podac.
    Czy lekarz moze jutro zmienic date tego czesciowo wypisanego zwolnienia (bez
    NIPu firmy)?
    Te 2 dni do konca listopada pojawie sie w pracy, poniewaz otrzymalem juz
    wynagrodzenie do konca miesiaca, ale czy podpisujac umowe musze
    poinformowac, ze mam aktualne zwolnienie lekarskie?
    Czy pracodawca moze przesunac sobie termin podpisania umowy o prace ze
    wzgledu na zwolnienie?
    Co moge/powinienem zrobic w takiej sytuacji? Prosze o wnioski.
    pzdr.
    Bartek

  • 2. Data: 2002-11-29 21:49:21
    Temat: Re: Zwolnienie a umowa o prace
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BartekB" <n...@...aDresu> napisał w wiadomości
    > Co moge/powinienem zrobic w takiej sytuacji? Prosze o wnioski.

    Wniosek nasuwa mi sie taki, ze jesteś zdrowy i mozesz chodzic do pracy. Wiec
    rob to.

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2002-11-30 19:24:30
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu>

    Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał
    > Wniosek nasuwa mi sie taki, ze jesteś zdrowy i mozesz chodzic do pracy.
    Wiec
    > rob to.

    Masz racje, nie urwalo mi nog, wiec moge chodzic... Jednak jesli chodzi o
    moje zdrowie bardziej ufam ocenie lekarskiej, niz Twojej...
    pzdr.
    B.

    PS. Chyba nie jestes z tych, co odpisuja, byle tylko cos napisac...?

  • 4. Data: 2002-12-01 22:11:44
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Masz racje, nie urwalo mi nog, wiec moge chodzic... Jednak jesli chodzi o
    > moje zdrowie bardziej ufam ocenie lekarskiej, niz Twojej...

    No ale jesli możesz pójsc do pracy przez dwa pierwsze dni, kiedy
    teoretycznie jestes najbardziej chory, to nie mow, ze potem juz nie bedziesz
    mogl. Wiec mozesz chodzic do pracy. Gdzie tkwi bład w moim rozumowaniu?

    > PS. Chyba nie jestes z tych, co odpisuja, byle tylko cos napisac...?

    Zapytałes o wnioski i je dostałes - o co Ci chodzi? Jak chcesz, to wygugluj
    inne moje posty i sprawdz, co ze mnie za ziółko.

    Depi

  • 5. Data: 2002-12-02 06:20:46
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu>

> [...]
    bedziesz
    > mogl. Wiec mozesz chodzic do pracy. Gdzie tkwi bład w moim rozumowaniu?
    Blad tkwi w sformulowaniu MOGE, bo nie tyle moge, co sytuacja mnie zmusila
    do pojscia do pracy... I jeszcze raz powtorze, ze to, ze ktos mogl (inaczej:
    byl w stanie, bo ma 2 dzialajace nogi) pojsc do pracy, wcale nie znaczy, ze
    moze chodzic do pracy, bo powinienem siedziec w domu i juz.

    > Zapytałes o wnioski i je dostałes - o co Ci chodzi?
    Gdzie? :) Nie odpowiedziales na zadne z moich pytan... A ocene stanu mojego
    zdrowia zostaw lekarzom.

    pzdr.
    B.