  • 1. Data: 2003-03-16 09:33:53
    Temat: Zwolnienia grupowe - prawa pracownika.
    Od: Jan Słupicki <j...@p...pl>

    Gdzie mógłbym znaleźć informacje o prawach
    pracownika objętego zwolnieniami grupowymi ?
    Chodzi mi o jakieś opracowanie dla laików.
    Chciałbym też wiedzieć czy jest jakiś konkretny
    termin w jakim trzeba się zgłosić po zasiłek.
    Przydałaby się też jakaś skrócona lista rzeczy
    na które trzeba zwrócić uwagę gdy jest się
    zwalnianym.

    --
    Jan Słupicki

  • 2. Data: 2003-03-16 12:12:26
    Temat: Re: Zwolnienia grupowe - prawa pracownika.
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 16 Mar 2003 10:33:53 +0100, Jan Słupicki
    <j...@p...pl> zakodował:

    >Chodzi mi o jakieś opracowanie dla laików.

    Ustawa o szczegolnych zasadach rozwiazywania z pracownikami stosunkow
    pracy z przyczyn dotyczacych zakladu pracy.

    >Chciałbym też wiedzieć czy jest jakiś konkretny
    >termin w jakim trzeba się zgłosić po zasiłek.

    Tak - w momencie rejestracji musisz mieć przepracowane 12 z 18
    ostatnich miesięcy.

    >Przydałaby się też jakaś skrócona lista rzeczy
    >na które trzeba zwrócić uwagę gdy jest się
    >zwalnianym.

    Skrócona:
    1. uzasadnienie wypowiedzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-03-16 13:01:20
    Od: Jan Słupicki <j...@p...pl>

> [...]
    >
    > Ustawa o szczegolnych zasadach rozwiazywania z pracownikami
    stosunkow
    > pracy z przyczyn dotyczacych zakladu pracy.

    OK

    > Tak - w momencie rejestracji musisz mieć przepracowane 12 z 18
    > ostatnich miesięcy.

    Chodzi mi o czas między zwolnieniem z pracy a
    zarejstrowaniem się jako bezrobotny. Czy są
    jakieś minimalne i maksymalne terminy w jakich
    trzeba się zarejstrować.

    OK - dzięki.

    --
    Jan Słupicki

  • 4. Data: 2003-03-16 13:47:41
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 16 Mar 2003 14:01:20 +0100, Jan Słupicki
    <j...@p...pl> zakodował:

  • 5. Data: 2003-03-17 07:25:41
    Od: "Jan Słupicki" <j...@p...pl>

    > Pięknego dnia Sun, 16 Mar 2003 14:01:20 +0100, Jan Słupicki
    > <j...@p...pl> zakodował:

    > Tak - w momencie rejestracji musisz mieć przepracowane 12 z 18
    > ostatnich miesięcy.

    Chyba zakontaktowałem :-)
    Czyli jeśli pracowałem bez przerwy przez ostatni rok to
    mam 6 miesięcy na rejstrację ?

    --
    Jan Słupicki

  • 6. Data: 2003-03-18 11:50:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Mar 2003, Jan Słupicki wrote:

> [...]
    >+
    >+ Chyba zakontaktowałem :-)
    >+ Czyli jeśli pracowałem bez przerwy przez ostatni rok to

    IMHO Kaizen odpowiedział na twoje pytanie znacznie ściślej
    niż oczekiwałeś :]
    To że masz tyle czasu żeby dostać zasiłek nie znaczy, że
    po drodze nie możesz utracić innych przywilejów.

    Jako zarejestrowany bezrobotny masz AFAIK ubezpieczenie
    zdrowotne. Jako niezarejestrowany - AFAIK w razie skorzystania
    z lekarza lub szpitala - płacisz "prywatnie" !

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-03-20 07:50:00
    Od: "Jan Słupicki" <j...@p...pl>

    wiadomości
    -2.portezjan.zabrze.pl..
    .

    > IMHO Kaizen odpowiedział na twoje pytanie znacznie ściślej
    > niż oczekiwałeś :]

    Fakt. To trochę jak w tym kawale o informatyku:
    Leciał facet w balonie ale go zniosło nad pustynię
    i zabłądził. Nagle zauważył kogoś pod sobą:
    - Halo ! Nie wie pan może gdzie się znajduję ?
    - Jest pan w balonie :-)))
    - Pan musi być informatykiem ...

> [...]
    > zdrowotne. Jako niezarejestrowany - AFAIK w razie skorzystania
    > z lekarza lub szpitala - płacisz "prywatnie" !

    A to już mi zostało wczesniej uświadomione.

    --
    Jan Słupicki