  • 11. Data: 2013-07-31 15:24:01
    Temat: Re: Zrzutka na papugę dla Brunona?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 31 lipca 2013 13:48:01 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:

    > co wilk pyta zająca czy chce w ryja, po czym mu daje w ryja, bo
    >
    > konsultacje przecież były.
    A się grzecznie zapytam: brałes udział w jakis konsultacjach czy tylko piszesz to co
    sie Tobie wydaje?
    Bo u nas były głośne i burzliwe konsultacje w sprawie przebiegu pewnej drogi. Udało
    się pewne rzeczy zmienić dzięki aktywnej postawie obywateli. W sprawie głośnej
    ostatnio ustawy smieciowej tez były konsultacje i tez obywatele mieli wpływ na
    ostateczne warunki.

    > A poza tym - ta banda tak się okopała na uzyskanych pozycjach, że po
    > dobroci jest nie do ruszenia. Ordynacja proporcjonalna plus próg
    > parlamentarny sprawia, że POPiSLDPSL będzie trwało aż do jakiegoś
    > poważnego wykopu.
    Myślę że ludzie głupi nie sa i jakby byli lepsi kandydaci od POPiSLDPSL to by
    przeszli.

  • 12. Data: 2013-07-31 15:29:17
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Wednesday, 31 July 2013 15:00:28 UTC+2, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Do tego nie trzeba popierać bomberów.
    > sqlwiel pisał o sondaz na temat "stanu państwa" i relacjach "wladza vs.
    > narod".
    >
    > Możemy pogdybac - co by oznaczało, gdyby na "papuge" złożylo się powiedzmy
    > 1.000 osób?
    > A 5.000?
    > A milion?

    A może 34 miliony? Bo w tej chwili dokładnie tyle się składa. Ach ta represyjna
    demokracja ;)

  • 13. Data: 2013-07-31 17:59:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-31 15:16, Kris pisze:
    > Bo w np demokracji sa ine sposoby zmiany rządzących.

    Skąd założenie, że demokracja nie może być tyranią?

    > Ci "rządzący" nie wzieli się znikąd tylko sami ich wybraliśmy przecież.

    No to zdecyduj się, albo są sposoby zmiany rządzących, albo nie ma i
    trzeba się poddać wynikom wyborów.

    > I np ja akurat głosowałem na innych ale wynik wyborów przyjełem do wiadomosci i
    szanuje to co wybrała większość. Tak to w demokracji bywa niestety.

    Rządy tyrana też mógłbyś przyjąć do wiadomości, przecież tak bywa w tyranii.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2013-07-31 19:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A może 34 miliony? Bo w tej chwili dokładnie tyle się składa. Ach ta
    > represyjna demokracja ;)

    Jakby opowiedziało sie 34 mln to nie byłoby o czym mówic...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 15. Data: 2013-07-31 23:02:01
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

> [...]
    szanuje to co wybrała większość. Tak to w demokracji bywa niestety.

    Nie gloryfikujmy demokracji. To system, w którym dwóch zgodnych bandytów
    ma większą władzę, niż kryształowy altruista, dwóch lumpów - niż jeden
    intelektualista, dwóch nierobów - niż jeden twórczy przedsiębiorca.
    I nieprawdą jest, że "nie wymyślono lepszego". Lepsze systemy motłoch
    obalił siłą. Kogo jest w każdej grupie więcej? Elit, czy motłochu?
    (Hint: rozkład Pareto.)
    Jeśli większość nierobów może uchwalić, że tej garstce efektywnych
    trzeba zabrać 70% ich wytworów, to co mamy? Bandytyzm, czy sprawiedliwość?
    Jeśli władza kradnie co do nich nie należy, na szkodę przyszłych
    pokoleń, aby zapewnić sobie przychylność motłochu - to nie jest to
    bandytyzm?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 16. Data: 2013-07-31 23:17:52
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-07-31 23:02, sqlwiel wrote:
    > Kogo jest w każdej grupie więcej? Elit, czy motłochu?
    ^^^^^^^^

    Uwaga na nisko przelatujące kwantyfikatory!

    Piotrek

  • 17. Data: 2013-08-01 00:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    odcinku co następuje:

    > No to zdecyduj się, albo są sposoby zmiany rządzących, albo nie ma i

    Nie odkryje Ameryki jak powiem, ze to te wybory własnie są sposobem.
    A ze raz na kilka lat a nie "jak sie zachce"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 18. Data: 2013-08-01 00:28:49
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 01.08.2013 00:00, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie odkryje Ameryki jak powiem, ze to te wybory własnie są sposobem.

    NA co? Zeby zmienic sraczke na zatwardzenie?

    zen.aspx

  • 19. Data: 2013-08-01 00:32:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 31.07.2013 23:02, sqlwiel pisze:

    > I nieprawdą jest, że "nie wymyślono lepszego". Lepsze systemy motłoch
    > obalił siłą.

    Och? A jakie niby "lepsze" systemy masz na myśli?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 20. Data: 2013-08-01 00:33:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 31.07.2013 13:48, sqlwiel pisze:

    > Zauważcie, że mamy wyjątkowo długi (jak na ostatnie 100 lat historii)
    > okres bez poważnych niepokojów społecznych.

    Chciałbyś to zmienić? Chcesz rozruchów, krwi i destabilizacji kraju?
    Nawołujesz do tego lub może nawet chcesz dążyć?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!