  • 11. Data: 2010-05-13 12:17:46
    Temat: Re: Zostawiony pies w bloku
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 11 May 2010 12:20:59 +0200, Nostradamus napisał(a):

    > Mój domyślny vistowaty czytnik wyświetla jego post dobrze i z polskimi
    > literami natomiast to co Ty cytujesz to już krzaczki.

    Mój 40tude wyświetlił krzaczki dopiero w twoim cytacie :)

    --
    marcin

  • 12. Data: 2010-05-13 12:19:20
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 13 May 2010 05:11:14 -0700 (PDT), WS napisał(a):

    > Wtedy to troche kosztowalo, teraz juz "grosze", wiec moze zasponsoruj
    > psu ;) cos takiego: http://www.elektrycznaobroza.pl/

    Podaj adres, chętnie ci coś takiego wyślę...

    --
    marcin

  • 13. Data: 2010-05-13 12:26:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 13 Maj, 14:19, zly <b...@N...fm> wrote:

    > Podaj adres, chętnie ci coś takiego wyślę...

    to jest calkowicie nieszkodliwe, znajoma ( z tego co mowila) testowala
    najpierw na sobie ;)
    dzialo prosto: jakos tak: pierwsze szczekniecie - pisk ostrzegawczy,
    drugie - dwa piski, trzecie - impuls elektryczny...
    pies byl inteligentny, wiec szybko nauczyl sie sczekac raz ;) a po
    krotkim czasie dal sobie z tym spokoj...

    WS

  • 14. Data: 2010-05-13 12:40:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-13 14:17, zly pisze:

    > Mój 40tude wyświetlił krzaczki dopiero w twoim cytacie :)

    Wszystko zależy od konfiguracji. Początkowy list miał złe nagłówki i
    przez to inne czytniki mogą źle interpretować zawartość. Przypadkowo
    mogą też dobrze, ale to przypadek. Dlatego OE i jego następca z Visty
    dobrze wyświetla, bo dziwne, żeby swoich dokonań nie umiał :D Ale to
    przypadek.

    OE jest w ogóle marnym czytnikiem, bo nawet z tymi poprawkami źle koduje
    tematy z polskimi znakami. Ale cóż -- w obliczu śmierci UseNetu w
    zasadzie nie został się już chyba żaden porządny czytnik. OE i jego
    następca są zepsute. Thunderbird też ma wiele wad, jak choćby strasznie
    się zacina i niewiele funkcji, jak choćby brak opcji ZASTĄP. 40tude
    umarł 5 lat temu a do tego to Shareware. Próbowałem Agenta, ale nie
    radził coś sobie z połączeniem do serwera wymagającego hasła. Więc tak
    naprawdę zostały na placu boju wadliwy OE i wadliwy Thunderbird.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2010-05-13 12:47:56
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 13 May 2010 14:40:19 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > 40tude umarł 5 lat temu a do tego to Shareware.

    Jest nieaktualizowany, ale ciągle bardzo dobry. I jest free for personal
    use

    --
    marcin

  • 16. Data: 2010-05-13 12:49:10
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 13 May 2010 05:26:28 -0700 (PDT), WS napisał(a):

    > pies byl inteligentny, wiec szybko nauczyl sie sczekac raz ;) a po
    > krotkim czasie dal sobie z tym spokoj...

    Na płaczące dzieci też może być dobre :) Tylko lepiej by były inteligentne,
    bo palone włosy strasznie śmierdzą :>

    --
    marcin

  • 17. Data: 2010-05-13 15:17:17
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Przestał śmiecić....

    hau hau...
    ;)

  • 18. Data: 2010-05-13 15:31:29
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-13 14:47, zly pisze:

    > Jest nieaktualizowany, ale ciągle bardzo dobry. I jest free for personal
    > use

    Tylko jak zdefiniować personal? :D Wracamy do tematu pl.soc.prawo.
    Ja osobiście unikam produktów personal, bo nie umiem jednoznacznie
    odpowiedzieć czy laptop przedsiębiorcy jest personal czy nie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2010-05-13 16:24:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000pre.googlegroups.com...

> [...]
    > pies byl inteligentny, wiec szybko nauczyl sie sczekac raz ;) a po
    > krotkim czasie dal sobie z tym spokoj...

    Powinni zrobić special edition dla małych dzieci. Też potrafią wyć całymi
    dniami.

  • 20. Data: 2010-05-13 16:27:02
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 11:52:16 +0200, Darek. napisał(a):

    > Zdaję sobie sprawę że opis tutaj nie odzwierciedla tej sytuacji, ale to jest
    > naprawdę bardzo głośne szczekanie i przez te około 8 godzin jest to naprawdę
    > nie do wytrzymania. Proszę o jakieś porady.

    Podobno to jest skuteczne:
    http://www.wykop.pl/ramka/362881/masz-psa-lub-kota-u
    wazaj-na-slimakol-slimax/

    --