  • 1. Data: 2010-05-10 21:40:20
    Temat: Bezskuteczne wypowiedzenie umowy dzierzawy czy nie wazna wycena?
    Od: KK <n...@i...com>

    Dzierzawie od miasta nieruchomosc. Została ona przeznaczona na sprzedaz
    w przetargu. Dostalem rok temu wypowiedzenie ktore konczy sie w czerwcu
    b.r. W umowie dzierżawy jest punkt że
    "Dokonane przez dzierzawce remonty modernizacje i ulepszenia w przypadku
    rozwiazania umowy dzierzawca zatrzyma za odszkodowaniem ustalonym przez
    bieglego rzeczoznawce ZAAKCEPTOWANEGO przez obie strony na dzien
    rozwiazania umowy"
    Owszem, rzeczoznawca dokonal wyceny, ale miasto ze mna nie konsultowalo
    ze to ma byc wlasnie on. A tak przeciez mowi umowa. Czy w takim wypadku
    wycena dokonana przez rzeczoznawce narzuconego przez miasto jest wazna ?

  • 2. Data: 2010-05-11 11:08:57
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "KK" <n...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > to ma byc wlasnie on. A tak przeciez mowi umowa. Czy w takim wypadku
    > wycena dokonana przez rzeczoznawce narzuconego przez miasto jest wazna ?

    Wycena jest ważna bowiem sporządziła ją osoba posiadająca odpowiednie
    kwalifikacje. Możesz powołać się na zapis w umowie i zlecić na swój koszt
    inną opinię jeżeli masz wątpliwości
    co do realności tamtej opinii.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2010-05-11 13:20:05
    Od: KK <n...@i...com>

    W dniu 2010-05-11 13:08, mecenas pisze:

> [...]
    > kwalifikacje. Możesz powołać się na zapis w umowie i zlecić na swój
    > koszt inną opinię jeżeli masz wątpliwości

    Ale tu chodzi o to ze miasto zlecilo wykonanie wyceny osobie o ktorej ja
    nie zostalem powiadomiony (wg zapisu w umowie)
    Powinienem dostac pismo najpierw ze wycena zajmie sie taka i taka osoba,
    czy zgadza sie pan...