  • 31. Data: 2010-05-17 11:19:49
    Temat: Re: Zostawiony pies w bloku
    Od: Marek Chmielewski <m...@n...gmail.com>

    W dniu 2010-05-11 12:20, Nostradamus pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:hsb9tj$evq$1@news.onet.pl...

    > Mój domyślny vistowaty czytnik wyświetla jego post dobrze i z polskimi
    > literami natomiast to co Ty cytujesz to już krzaczki.

    Skoro jest to grupa prawna to odpowiem Ci wskazując odpowiednie normy
    używane w internecie i sieciach komputerowych dotyczące m/i protokołu nntp.
    Czytniki Twój(ponieważ nie wyświetla krzaczków) oraz wątkotwórcy(źle
    wysyła posty kodowane z innym zestawem znaków niż US-ASCII) nie
    spełniają norm określonych w RFC 2045, 2046, 2047, 2822, 3977.

    Marek Chmielewski