  • 11. Data: 2006-05-09 08:46:33
    Temat: Re: Znowu "panstwo prawa" Kutasa Gardockiego
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tiger napisał(a):

    > Gwarantuje Ci, ze na jeszcze wiekszy "stres" narazone sa swinie w ubojni.
    > Moze nie jest to "kpina", ale z pewnoscia komedia.

    a wiesz na jakis tres sa narazeni ludzie w celi smierci ?
    To mialoby byc usprawiedliwienienm gdyby to samo zrobono z ludzmi ?

    P.

  • 12. Data: 2006-05-09 12:14:23
    Od: karel <y...@b...com>

    Przemek R. wrote:

    > a wiesz na jakis tres sa narazeni ludzie w celi smierci ?
    > To mialoby byc usprawiedliwienienm gdyby to samo zrobono z ludzmi ?
    >
    > P.

    Sedzia chyba telepatycznie rozmawial ze swinia jako swiadkiem. Od kiedy
    wziecie swini na rece jest znecaniem sie? Tysiace rolnikow robi to
    codziennie w Polsce i nikt ich nie skazuje.

  • 13. Data: 2006-05-09 13:31:55
    Od: "Arek arkadoo" <a...@o...pl>

    Byla pomalowana farba. Raczej przeganiali ja do urzedu, czy po
    urzedzie wiec na pewno bylo to znecanie.
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,6677263,wiadomo
    sc.html?ticaid=1192f

    P.S.
    Stan swini okreslil biegly.

  • 14. Data: 2006-05-09 13:39:46
    Od: karel <y...@b...com>

    Arek arkadoo wrote:

    > Byla pomalowana farba.

    I co z tego ma wynikac, procz szyderstwa z urzednikow?
    Czy byla to jakas znecajaca sie farba?
    Gdzie tytaj "sedzia" dopatrzyl sie znecania?

    > Raczej przeganiali ja do urzedu, czy po
    > urzedzie wiec na pewno bylo to znecanie.

    tysiace rolnikow przegania swinie z klatek, wozow i chlewow codziennie.
    Dlaczego to przeganianie we wrocku jest znecaniem, a inne nie sa? Gdzie
    jest roznica powodujaca ze dzialacz opozycji jest kryminalista?

    ROTFL

    Pewnie powiedziala mu szeptem.