  • 1. Data: 2008-01-23 17:26:18
    Temat: Zniesienie współwłasności
    Od: "Maxx2828" <m...@g...pl>

    Witam.

    Mam pytanie.
    Na co może mieć wpływ (jakie konsekwencje) zaniżenie wartości nieruchomości
    podlegającej podziałowi przy zniesieniu współwłasności w akcie notarialnym.
    Notariusz zarzuca mi zaniżenie wartości z czym ja się nie zgadzam. Twierdzi
    że ona nic do tego nie ma, ale skarbowy może się przyczepić. Chodzi o
    nieodpłatne zniesienie współwłasności pomiędzy rodzeństwem. Chcę wydzielić
    swoją część z dużej działki po rodzicach.

    PZDR
    Maxx.

    P.S. W/g mnie notariusz ma w tym interes.

  • 2. Data: 2008-01-23 20:02:07
    Temat: Re: Zniesienie współwłasności
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Omiń notariusza i idź do sądu ze zgodnym wnioskiem o zniesienie współwłasności.
    Osiągniesz coś kapitalnego: urzędy skarbowe nie są władne podważać orzeczeń sądów,
    więc jak sąd klepnie przykładowo 100
    zł wartości nieruchomości to tak już zostanie.
    JaC

    -----