  • 1. Data: 2002-02-08 20:40:47
    Temat: Znęcanie się nad zwierzętami...
    Od: "Joogi" <a...@s...com>

    Jak "najskuteczniej" dobrać się prawnie do człowieka który morduje psy i
    koty na moim osiedlu... ? Wiem ,że miał już kilka spraw o znęcanie się i
    zabicie zwierzaka... ale część albo umorzono albo uznano za niewielką
    szkodliwość czynu... Ostatnio drań otruł mi ukochanego kota ("bo kręci się
    koło gołębnika"), w kwietniu innemu kotu obciął szpadlem dwie przednie łapy
    (kotka trzeba było uśpić - po bardzo kosztownej, nieudanej operacji
    składania kości jednej z łap)...
    Widziałem na własne oczy jak facet strzela do kotów z wiatrówki na własnej
    posesji...

    --
    Joogi

  • 2. Data: 2002-02-08 21:03:28
    Temat: Re: Znęcanie się nad zwierzętami...
    Od: m...@P...com (Bartlomiej M)

    On Fri, 8 Feb 2002 21:40:47 +0100, "Joogi" <a...@s...com> wrote:

> [...]
    >składania kości jednej z łap)...
    >Widziałem na własne oczy jak facet strzela do kotów z wiatrówki na własnej

    sprobuj mu pstyknac fotki na goracym uczynku i na policje! albo
    towarzystwo opieki nad zwierzetami>

    pozdr!
    Bartlomiej M
    mailto:m...@p...com
    http://www.owoce.prv.pl/

  • 3. Data: 2002-02-08 23:01:19
    Od: "Joogi" <a...@s...com>

    Użytkownik "Bartlomiej M" <m...@P...com> napisał w wiadomości

    > sprobuj mu pstyknac fotki na goracym uczynku i na policje! albo
    > towarzystwo opieki nad zwierzetami>

    zakończy się na małej grzywnie albo wcale...

    --
    Joogi

  • 4. Data: 2002-02-08 23:22:57
    Od: m...@P...com (Bartlomiej M)

    >Użytkownik "Bartlomiej M" <m...@P...com> napisał w wiadomości

    >zakończy się na małej grzywnie albo wcale...

    jak mu zrobi fotke, albo nakreci na kamere to dostanie odsiadke

    pozdr!
    Bartlomiej M
    mailto:m...@p...com
    http://www.owoce.prv.pl/