  • 1. Data: 2007-11-13 19:24:25
    Temat: Znecanie sie nad zwierzetami.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    http://plfoto.com/1396034/zdjecie.html
    Pozostanie bezkarny?
    Mam na mysli fotografujacego a nie dziecko oczywiscie.

    --

    j...@p...pl gg: 207344.
    http://plfoto.com/34727/autor.html

  • 2. Data: 2007-11-13 19:38:44
    Temat: Re: Znecanie sie nad zwierzetami.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Hm.....skasowal zdjecie, ale zapisalem , zdjecie przedstawialo dziecko
    duszace kotke w ciazy, nie jestem ekspertem ale jednak to nie wygladalo na
    fotomontaz, i po minie kotki tez.

  • 3. Data: 2007-11-13 20:12:32
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 13 Nov 2007 20:24:25 +0100, Jacek23 napisał(a):

    > http://plfoto.com/1396034/zdjecie.html
    > Pozostanie bezkarny?
    > Mam na mysli fotografujacego a nie dziecko oczywiscie.

    Byłby zapewne problem z dowodem - zdjęcie to nie film, więc
    nie wiadomo co się stało z kotem i czy było to znęcanie się.

    Pozdrawiam,
    Henry