  • 1. Data: 2007-11-13 18:46:29
    Temat: jak odnaleźć lokaty i rachunki zmarłego?
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    Czy jest jakaś metoda ustalenia gdzie miała ulokowane pieniądze zmarła
    osoba?

    Wiem, że biegając po wszystkich bankach i biurach maklerskich (z wyrokiem
    sądu i innymi
    potrzebnymi dokumentami) w końcu pozbierałbym wszystkie lokaty i inwestycje
    zmarłej osoby,
    a może jest jakaś inna metoda- miejsce sprawdzenia- mam co prawda w domu
    trochę zaświadczeń o
    lokatach ale nie mam pewności czy znalazłem wszystkie i które z nich są już
    zlikwidowane.

    Pozdrawiam
    zbyszek

  • 2. Data: 2007-11-13 20:15:25
    Temat: Re: jak odnaleźć lokaty i rachunki zmarłego?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości

    Ja bym zaczął od przejrzenia mieszkania. Do lokat i innych rachunków z
    reguły bywają różne dokumenty.