  • Data: 2002-01-24 19:34:52
    Temat: Znaki towarowe - a nowa firma
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Gdzie i jak moge sprawdzic jakie nazwy towarowe sa zarejestrowane?

    Jak jest np. z nazwa firmy - wpisalem sobie w Panoramie Firm Uniwersal -
    jest 55 firm - zajmujacych sie przeroznymi rzaczami - czy jest jakas strona
    WWW - itp. zeby sobie na ten temat poczytac???

    Chodzi mi o taka sytuacje (narazie teoretyczna ;)

    Rejestruje spolke o nazwie np duncan, a wiem, ze sa np:

    "Duncan" Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

    "Duncan" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Krzysztof Mikuła

    i naleza do dwoch roznych osob.

    (oprocz tego moga jeszcze istniec Duncan s.c., duncan z o.o.) I tak dalej i
    tak dalej.

    Dodajmy, ze Duncan zarejestrowany jest juz jako znak towarowy.

    I teraz pytanie - jesli firma ta nowopowstala bedzie dzialac w zupelnie
    innej branzy - to ma sie czym martwic? Jak to wyglada???

    Z gory dzieki za info!!!