  • 1. Data: 2004-11-02 16:57:44
    Temat: Znak B-2 cudownie się wyprostował :)))
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Witam, jak w temacie ...szczegóły w wątku : " Czy znak B-2 może byc po lewej
    stronie "....

    zapraszam do dyskusji...

    pozdr

    Wiesiek

  • 2. Data: 2004-11-02 17:39:00
    Temat: ciąg dalszy zażalenia na policję ( było znak B-2)
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Dzisiaj tj. 2-11-2004 roku o godzinie 16.00 przyjechałem do Ostródy w celu
    wykonania zdjęć i filmu ze sposobu ustawienia i uszkodzenia znaku dotyczącego
    wcześniej opisanej sprawy. Na miejscu stwierdziłem,ze znak został wyprostowany
    i obrócony. Nie wiem kto dokonał naprawy.
    Chciałbym nadmienić że w dniu wczorajszym, w czasie kontroli mojego pojazdu ,
    dwa inne pojazdy wjechały w ten sam sposób w tę ulicę nie zauważając tego znaku
    mimo widocznego radiowozu, jeden z pojazdów o numerze rejestracyjnym z Kętrzyna
    NKE ......został przez policjantów skontrolowany po zakończeniu kontroli mojego
    pojazdu. Myslę,że kierujący tym pojazdem marki ... i pasażer pamiętają stan
    znaku B-2. Świadkiem zdarzenia jest również moja żona Anna R----.

    z poważaniem

    Wiesław R-----

  • 3. Data: 2004-11-02 17:44:21
    Temat: Re: Znak B-2 cudownie się wyprostował :)))
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Witam, jak w temacie ...szczegóły w wątku : " Czy znak B-2 może byc po lewej
    > stronie "....

    A co to za znak? Nie każdemu chce się szukać...

    L.

  • 4. Data: 2004-11-02 17:47:36
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Zakaz wjazdu...patrz watek...czy znak B-2 zakaz wjazdu może byc po lewej

  • 5. Data: 2004-11-02 17:48:57
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Witam, jak w temacie ...szczegóły w wątku : " Czy znak B-2 może byc po lewej
    > stronie "....

    Tylko po lewej stronie, czy również po lewej stronie?

    L.

  • 6. Data: 2004-11-02 17:48:58
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    > Zakaz wjazdu...patrz watek...czy znak B-2 zakaz wjazdu może byc po lewej
    > stronie...
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo&tid=7384579

  • 7. Data: 2004-11-02 17:50:37
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    tylko po lewej , ale zapraszam na:

  • 8. Data: 2004-11-02 18:07:31
    Temat: Re: Znak B-2 cudownie si=EA wyprostowa=B3 :)))
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Witam, jak w temacie ...szczegóły w wątku : " Czy znak B-2 może byc po
    lewej
    > stronie "....

    Nie wiem jaka jest w tym przypadku sądowa procedura ... ale musisz to
    wszystko wyciagnac na swiatlo dzienne, zlozyc wnioski o przesluchanie
    policjantow oraz wszystkich kierowcow, ktorych tego dnia zatrzymali. Nie
    moze byc tak, ze policja korzysta z uszkodzenia znaku w celu polowania
    na kierowcow, juz ten fakt sugeruje, ze nie byla to policja, tylko
    "niedofinansowani pracownicy aparatu policji polujacy na łapowki". Zloz
    teg od razu skarge do komendanta na dzialanie policjantow posterunku na
    terenie, ktorego znajduje sie ta uliczka. Atakuj szeroko i zdecydowanie
    ... nie poddawaj sie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2004-11-02 18:37:22
    Od: "Wiesiek" <r...@o...pl>

    Dziekuję, za wsparcie, bede sie starał, uważam że to dla naszego ogólnego dobra.
    Nie zależy mi na kosztach...

    pozdrawiam

    Wiesiek

  • 10. Data: 2004-11-02 18:45:22
    Od: "Wiesiek" <r...@o...pl>

    > => Więcej na pl.soc.wsparcie.od.krzysia

    > Hmmm ...
    > Wpłać 50 000 PLN na akcję PAJACYK ... Dożywiają głodne dzieci.
    >
    > --
    > Stasio Podróżnik
    OK. postaram się wpłacic , w miare moich mozliwosci...a Ty?

    pozdr

    Wiesiek