  • 1. Data: 2019-08-20 15:02:55
    Temat: 'Znajdziemy po tygodniu lub sam wyplynie'
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nasza kochana policja ze zwykłym dla siebie godnym dotrwania do emerytury zapałem
    poszukuje do skutku.
    "Poszukiwania na jeziorze Kisajno nie różnią się od innych tego typu działań pod
    względem użytych sił i środków:"
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/piotr-wozniak-starak
    -zaginal-na-jeziorze-kisajno-policja-szukamy-do-skut
    ku/4sqq2n3
    Jasnowidz już w drodze?

    To ja się pobawię w jasnowidza:
    Kandydat do nagrody Guinnessa nie miał do siebie przywiązanej "zrywki" do wyłącznika
    zapłonu silnika motorówki.
    "Co ja tam będę jakieś zrywki do jakiegoś kluczyka, jestem macho".
    Po odesłaniu starszej ślubnej chciał zaimponować młodszej ciasnym manewrem, przy
    którym wypadł do wody.
    W środku nocy, ciemno, mokro, zimno (a miało być mokro i ciepło).
    Motorówka bez sternika jak to motorówki mają w zwyczaju zatoczyła równiutkie koło
    wracając dokładnie w to samo miejsce i dała mu po
    łbie kadłubem i śrubą.
    Później łódź wykręciła jeszcze kilkanaście/kilkadziesiąt kółek strasząc wędkarzy, aż
    paliwo się wyczerpało.
    Laska miała szczęście, że odpłynęła z miejsca zdarzenia, a może wiedzę że właśnie to
    trzeba natychmiast zrobić.

    Tak swoją drogą to istnieją wyłączniki zapłonu bezprzewodowe, ale nie każdego stać.

  • 2. Data: 2019-08-20 15:17:39
    Temat: Re: 'Znajdziemy po tygodniu lub sam wyplynie'
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Nasza kochana policja ze zwykłym dla siebie godnym dotrwania do
    >emerytury zapałem poszukuje do skutku.
    >"Poszukiwania na jeziorze Kisajno nie różnią się od innych tego typu
    >działań pod względem użytych sił i środków:"

    No, ciekaw jestem.
    Fakt, ze tego chlopczyka zabranego przez ojca szukali ambitnie ... ale
    to troche inne warunki ...

> [...]

    >"zrywki" do wyłącznika zapłonu silnika motorówki.
    >"Co ja tam będę jakieś zrywki do jakiegoś kluczyka, jestem macho".

    A sa takie zrywki w duzych motorowkach ?

> [...]
    >Motorówka bez sternika jak to motorówki mają w zwyczaju zatoczyła
    >równiutkie koło wracając dokładnie w to samo miejsce i dała mu po

    Nie jest to kolo chyba takie idealne, ani male.

    >Później łódź wykręciła jeszcze kilkanaście/kilkadziesiąt kółek
    >strasząc wędkarzy, aż paliwo się wyczerpało.

    Byc moze

    >Laska miała szczęście, że odpłynęła z miejsca zdarzenia, a może
    >wiedzę że właśnie to trzeba natychmiast zrobić.

    J.

  • 3. Data: 2019-08-20 15:58:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A była duża?

    -----

  • 4. Data: 2019-08-20 16:45:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-08-20 o 15:17, J.F. pisze:

    > A sa takie zrywki w duzych motorowkach ?

    Wielkość jest pojęciem względnym, ale te którymi pływałem i widziałem,
    to wszystkie miały. Tyle tylko, że nawet jak zrywka jest, to trzeba ją
    sobie do ręki czy nogi przyczepić. Jak ktoś zapomni lub celowo nie
    przypnie, to już jego wina.

  • 5. Data: 2019-08-21 22:07:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.zielona-gora.po.gov.pl/index.php?id=44&ida=9163

    -----

  • 6. Data: 2019-08-21 22:32:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.08.2019 o 15:17, J.F. pisze:
    > Byc moze

    ta, pytania się mnożą, czy przeżyła, bo miała kapok ? czy też inna
    przyczyna ?:)

    --
    I love love

  • 7. Data: 2019-08-22 08:08:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak widać Hiszpanie mają lepszy sprzęt:
    "About an hour and a half later, a thermal camera picked out the body of a man about
    three metres deep in the sea"
    www.thesun.co.uk/news/9749056/boy-dad-drown-sea-spai
    n/

    -----

  • 8. Data: 2019-08-22 12:55:13
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.08.2019 o 08:08, ąćęłńóśźż pisze:
    > "About an hour and a half later, a thermal camera picked out the body of
    > a man about three metres deep in the sea"

    trzy metry to nie 30 metrów:)

    --
    I love love

  • 9. Data: 2019-08-22 15:10:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >"About an hour and a half later, a thermal camera picked out the body
    >of a man about three metres deep in the sea"

    Hm, dlaczego kamera termiczna zobaczyla cialo ?
    Po paru dniach w wodzie cialo powinno miec taka sama temperature jak
    woda ... i pewnie jak dno na ktorym lezal ...

    J.

    -----

  • 10. Data: 2019-08-22 22:17:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.08.2019 o 15:10, J.F. pisze:

    > Hm, dlaczego kamera termiczna zobaczyla cialo ?
    > Po paru dniach w wodzie cialo powinno miec taka sama temperature jak
    > woda ... i pewnie jak dno na ktorym lezal ...

    Po kilku dniach zaczęły się procesy gnilne, a te jak wiadomo prowadza do
    wydzielania ciepła. I tu tkwi tajemnica.