  • 21. Data: 2015-01-20 16:17:26
    Temat: Re: Zmiany w Ochronie Danych Osobowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Jan 2015, n...@t...net.pl wrote:

    > Ale to nie przeszkadza mi w krytyce tworzenia systemu
    > utrudniającego nasze życie [...]
    >
    > Gdyby ten system był poważny to nie zabierałbym głosu
    > ale nie jest poważny bo - komu służy GIODO.

    Ale przecież kazałeś się "puknąć w głupie łby" *NAM*,
    a nie twórcom prawa. W tym problem :>
    Myślisz że Wysoki Sejm przy głosowaniu przejmie się
    tym pukaniem?

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2015-01-20 19:24:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <n...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > A na co te dane są wrażliwe?
    > Puknijta się te głupie łby.
    > Co, że ktoś jest jakiegoś tam wyznania - to co - wstyd?

    Nie, to wynik prześladowań religijnych i chęć utrudnienia ich ewentualnej
    realizacji.

    > To, że Ania Przybylska zachorowała na raka - to co - wstyd?
    > Po cholerę te kretyńskie tajemnice. Naprawdę ale katolicyzm
    > podobnie jak komunizm zrobił z nas stado bezmyślnych baranów.

    Nie Katolicy są głownymi orędownikami ochrony w tym zakresie :-)

  • 23. Data: 2015-01-21 11:10:21
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 18:08:27 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news
    napisał:

    > Ale przecież kazałeś się "puknąć w głupie łby" *NAM*,
    > a nie twórcom prawa. W tym problem :>
    > Myślisz że Wysoki Sejm przy głosowaniu przejmie się
    > tym pukaniem?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Mnie ruszyło tylko to, że traktujemy poważnie "coś"
    na co "to coś" nie zasługuje.

    Co nam Kowalskim daje takie GIODO - nic, kompletnie nic.

    Andrzej.

  • 24. Data: 2015-01-24 21:18:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Nie, to wynik prześladowań religijnych i chęć utrudnienia ich
    > ewentualnej realizacji.

    No. We Francji tak bardzo utrudniają prześladowanie muzułmanów, że nie
    wolno prowadzić zbiorów z tymi informacjami i sami nie wiedzą ilu ich
    mają na terenie kraju.