  • 1. Data: 2015-01-14 16:48:29
    Temat: Jak wyglądają uprawnienia...jakaś legitymacja? Jak wygląda?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Jak wyglądają uprawnienia do kontroli instalacji gazowej w bloku?
    Gdzie w internecie można znaleźć obrazek takiego dokumentu?

    Sprawa jest mniej więcej taka:
    Spółdzielnia nasyła na mieszkanie co raz jakiegoś specjalistę.
    Ostatnio nowy facet podaje się za pracownika, użędnik biurowy telefonicznie
    potwierdza, że to jest nowy pracownik, jednak spółdzielnia odmawia pokazania
    listy zatrudnionyh, mimo, że ma taki obowiązek (bo jestem członkiem
    Spółdzielni).
    Wygląda, że facet pracuje na czarno. Zakłada licznik wody i nie daje żadnego
    dokumentu potwierdzającego, że jest ze Spółdzielni, jest druk firmowy, w
    Spółdzielni jest zakaz montowania licznika wody jakiegokolwiek z poza
    Spółdzielni (mam ten zakaz na piśmie). Nie mam więc legalizacji licznika ani
    żadnego dokumentu potwierdzającego wykonanie nakazu Spółdzielni.
    Formalnie więc licznik zamontowany jest na czarno, bez legalizacji,
    prawdopodobnie pszez człowieka bez uprawnień, ale na wielokrotne żądanie
    Spółdzielni (ogłoszenia, pismo wcześniejsze, potem telefony).

    Od czasu montażu nie jest płacone za wodę, bo Spółdzielnia nie wydziela
    takiej pozycji na rahunku, ponieważ podobno nie ma danyh - licznik jest
    elektroniczny i miało się spisywać automatem - co umożliwia inwigilację
    mieszkania, i co było podstawowa pszyną oporu pszed montowaniem tego
    licznika.
    Ten stan prawny umożliwia Spółdzielni pobieranie w pszyszłości opłaty od
    ilości ludzi x około 10m^3, a nie od zużycia i do tego z odsetkami, czyli
    jest to identyczne z pszygotowaniem do szantażu, by wyliczyć absurdalnie
    wielką kwotę nie do zapłacenia i pszejąć mieszkanie.

    W związku z powyższym nie mam zaufania do ogłoszeń na klatce i ludzi z tej
    Spółdzielni i nie wiem jak sprawdzić, czy kolejna kontrola tym razem
    instalacji gazu
    jest legalna.
    Jak sprawdzić uprawnienia pukającego do domu "inżyniera"?

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ zakładce 'inne', nowe wersje:
    syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),

  • 2. Data: 2015-01-14 18:02:39
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Jak sprawdzić uprawnienia pukającego do domu "inżyniera"?

    Proste - puknij się w ten twój głupi łeb....

  • 3. Data: 2015-01-16 08:10:54
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Poszukaj np. uprawnienia energetyczne grupy B czy grupy 2 czy grupy II czy
    jakoś tak podobnie (nie pamiętam) lub zadzwoń do gazowni jako radio bzdet.

    -----

  • 4. Data: 2015-01-16 17:12:45
    Temat: Re: Jak wyglądają uprawnienia...jakaś legitymacja? Jak
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 1970-01-01 o 01:00, =?iso-8859-2?Q?_wygl=B1da=3F?= pisze:

> [...]
    > jest to identyczne z pszygotowaniem do szantażu, by wyliczyć absurdalnie
    > wielką kwotę nie do zapłacenia i pszejąć mieszkanie.

    Wy tam w Wołominie wszyscy tacy kretyni, czy tylko ty masz etat
    wioskowego głupka i 40-letniej niedojdy życiowej?

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2015-01-16 19:06:16
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź> napisał w wiadomości
    > Poszukaj np. uprawnienia energetyczne grupy B czy grupy 2 czy grupy II czy
    > jakoś tak podobnie (nie pamiętam) lub zadzwoń do gazowni jako radio bzdet.

    Dzięki za podpowiedź.

  • 6. Data: 2015-01-16 19:42:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Stokrotka"

[...]
    ---
    Hmm ... jakąś tam inwigilację umożliwia, bo można sprawdzać o każdej porze,
    ale zasadniczo wolałbym by sobie zdalnie wszystko sprawdzali niż mi po
    mieszkaniu łazili. Jest tylko właśnie kwestia tego, że nie bardzo jest jak
    kontrolować dostęp do odczytu tego licznika, by mi ciągle nie sprawdzali.
    Chyba, że jest jakiś rejestr odczytywania, ale coś wątpię, bo nawet jak jest
    to niedostępny dla przeciętnego użytkownika, to wszystko jest robione pod
    widzimisię firm zajmujących się tym zamiast pod konsumentów i innych
    odbiorców mediów.

  • 7. Data: 2015-01-17 16:34:24
    Temat: Re: Jak wyglądają uprawnienia...jakaś legitymacja? E ?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Poszukaj np. uprawnienia energetyczne grupy B czy grupy 2 czy grupy II czy
    > jakoś tak podobnie (nie pamiętam) lub zadzwoń do gazowni jako radio bzdet.

    Znalazłam link:
    http://www.kursy-wielun.pl/szkolenia-uprawnienia-gaz
    owe.htm
    Ale nie wiem czy są potrzebne uprawnienia E czy D.
    I tam jest obrazek uprawnień (legitymacji, ważnej 5 lat) dla uprawnień E.

  • 8. Data: 2015-01-18 20:45:33
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał

    > syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),
    > i programu dietetycznego Ananas, z liczeniem kalori od kg, i z psem jako
    > członkiem rodziny.

    A płacisz za windę wliczając psa?