  • 1. Data: 2004-09-01 19:38:33
    Temat: Zmiana zasad w trakcie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    zastanawiam się na ile zgodna z prawem jest zmiana zasad ścieżki awansu.
    Miłościwie nam panujący rząd i parlament zmienili kartę nauczyciela i
    wprowadzili dwuletnią przerwę pomiędzy uzyskaniem stopnia nauczyciela
    kontraktowego, a możliwością rozpoczęcia stażu na nauczyciela mianowanego.
    W związku z powyższym, mam szansę na mianowanie dopiero za 5 lat, a nie za
    3, jak to było określone rok temu.

    Czy taka zmiana jest legalna? Zaczynałem pracę w szkole poinformowany o
    takich a nie innych zasadach. Głodowa pensja nauczyciela poniżej stopnia
    mianowania była mi przeznaczona na 4 lata, a nie na 6. Czy w trakcie
    ścieżki można sobie zmieniać zasady? Jestem już w wieku średnim, miałem
    określone plany awansu i aktywności zawodowej, a w ten sposób może zrobię
    dyplomowanie przed emeryturą?

    Moje koleżanki i koledzy, nierzadko w moim wieku mają już dyplomowanie (bo
    kiedyś było jeszcze krócej), a ciągle się to wydłuża! To jest dla mnie
    skandal!

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2004-09-03 10:01:49
    Temat: Re: Zmiana zasad w trakcie
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Czy taka zmiana jest legalna?

    Wygląda na to że jest legalna. Z tego co piszesz wynika w
    szczególności, że nie narusza ona raczej żadnych praw nabytych

    -> http://usenet.pomocprawna.info